دیدار با خانواده 7 شهیدی دفاع مقدس در فرخشهر

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری با خانواده 7شهیدی دفاع مقدس در فرخشهر دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۷۰۹۹۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

اعلام حمایت خانواده 7شهیدی دفاع مقدس از نظام و ولایت

خانواده 7شهید دفاع مقدس در فرخشهر  ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر بر ادامه راه شهدا و حمایت از نظام و ولایت تأکید کردند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری با خانواده 7شهیدی دفاع مقدس در فرخشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ سردار علی افضلی به همراه سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی با حضور در منزل خانواده شهیدان زاهدی در فرخشهر ضمن تبریک هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت و سلامت و شهیدان دفاع از حرم اهلبیت علیهم السلام را گرمیداشت.

سردار افضلی، جامعه بشری را مدیون خون شهدای عزیز دانست و گفت: دشمن از اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران اسلامی هراس دارد و با انواع توطئه و جنگ ترکیبی به دنبال ضربه زدن به نظام و ملت و کشورماست؛ اما بصیرت و هوشیاری مردم در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و آمادگی نیروهای امنیتی و دفاعی، همه این فتنه ها را خنثی می کند.

فرمانده ناحیه عشایری نیز خاطراتی از شهید رجب پور به عنوان شهید شاخص قشر فرهنگیان بیان کرد.

پایان بخش این دیدار اقامه نماز جماعت در منزل این شهیدان  و تقدیم هدایایی به رسم یاد بود به این خانواده 7شهیدی دوران  دفاع مقدس بود.

مادر شهیدان (حمید زاهدی، بهرام زاهدی و سعید زاهدی) و خواهر شهیدان (عبدالله سمیع، ولی الله سمیع و قدرت الله سمیع) که سردار شهید حاج غلامرضا کاوسی داماد این خانواده می باشد.

مادر شهیدان سمیع در این دیدار گوشه ای از ویژگی های معنوی شهدا را بیان کرد و همسر سردار شهید حاج غلامرضا کاووسی هم در این دیدار، ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر بر پشتیبانی از نظام و ولایت و  ادامه راه شهداء تأکید کرد.

ارسال نظرات