مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان:

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی است

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان گفت:بسیج در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.
کد خبر: ۹۴۷۱۱۰۲
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

حجت الاسلام سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار داشت:به گفته امام راحل (ره) بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل، طراوت و حدیث عشق می‌دهد.

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی است

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است،تصریح کرد:یادگاران شجره طیبه‌ نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک و همه جانبه امام خمینی (ره) بود. 

حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر اینکه بسیج لشکر مخلص خدا است، بیان داشت:در دوران دفاع مقدس از همه اقشار مردم به میدان جنگ آمدند و با تمام وجود از کشور دفاع کردند و از همان زمان تفکر بسیج در ایران اسلامی ریشه زد.

این مسئول با بیان اینکه بسیج همواره در صحنه بوده است، افزود:بسیج در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است. 

وی با اشاره به اینکه بسیج در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد، یادآور شد:بسیج یک تفکر و تشکل با ارزشی است که بسیجیان جوان گلهای بوستان انقلاب به آن افتخار نموده و امروز این عزیزان مایه امید و دلگرمی امت اسلامی و رهبری هستند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان در پایان خاطرنشان کرد:هفته بسیج بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ وتفکر بسیجی است. 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار