فرمانده تیپ 48 فتح:

ایران اسلامی در حال پیشرفت است/ با اعتماد به جوانان پوزه دشمن را به خاک می مالیم

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن در جنگ سخت شکست خورد و مشاهده می کند که ایران اسلامی در حال پیشرفت است و برای جلوگیری از قدرت و توانمندی ایران در عرصه های مختلف توطئه می کند.
کد خبر: ۹۴۷۱۲۲۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح در آیین گرامیداشت هفته بسیج و در جمع کارکنان بیمه سلامت استان از خدمات بیمه سلامت به مردم تقدیر کرد و گفت: بیان این خدمات برای مردم خود جهاد تبیین است.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر جهاد تببین تاکید داردند گفت: خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف باید برای مردم گفته شود تا برخی نتوانند از دشمن تطهیر سازی کنند.
وی در ادامه هفته بسیج را به بسیجیان و آحاد مردم تبریک گفت و افزود: بسیج در واقع نهالی است که امام راحل کاشتند و رهبری انقلاب آن را آبیاری کردند تا امروز ایستادگی و مقاومت و پایداری را ثمر دهد.
فرمانده تیپ 48 فتح به خدمات متعدد بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: در سازندگی، بلایای طبیعی محرومیت زدایی و گروه های جهادی و ... ‌ بسیج بدون هیچ‌گونه چشمداشتی به یاری مردم می شتابد و امروز با دست خالی برای تامین امنیت مردم در صحنه مقابله با توطئه های دشمنان وارد میدان می شوند و یکی پس از دیگری به شهادت می رسند تا خدشه ای به امنیت مردم وارد نشود.
وی بیان کرد: امروز با یک جنگ شناختی و هیبریدی از طرف دشمن مواجه هستیم هر چند قبل از این هم به روش های مختلف از جمله تحریم اقتصادی و... جنگ هایی را علیه ما به کار گرفت اما همه توطئه هایش با شکست مواجه شده است.
سردار حکمتیان بیان کرد: در سال ۱۳۴۲ امام ره نقشه راه را برای ما مشخص کردند و جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را مدنظر قرار دادند تا در ۲۲ بهمن پیروزی بر رژیم ۲۵۰۰ ساله را جشن بگیریم.
وی گفت: ما سالها مستعمره آمریکا بودیم و ۵۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور ما بود و هر جنایتی یک فرد آمریکایی انجام می داد حق بازخواست و محاکمه اش را نداشتیم.
فرمانده تیپ 48 فتح افزود: ۱۷ هزار شهید ترور دادیم و این راه ادامه دارد.
وی به دسیسه های دشمنان در اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان کودتای نوژه و عملیات طبس را علیه ما به راه انداختند اما به یاری خداوند بساط آنها در هم پیچیده شد.
سردار حکمتیان گفت: پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نفر قرار بود در کودتای نوژه قربانی شود تا این کودتا به ثمر بنشیند اما اراده خداوند بر این قرار گرفت که دشمن ناکام بماند.
از همان ابتدای انقلاب گروهک های تروریستی در دامن آمریکا متولد شدند
وی به ماموریت های تیپ 48 فتح در مناطق مرزی کشور برای امنیت کشور اشاره کرد و گفت: سالهای سال در ارتفاعات سر به فلک کشیده  جاسوسان شمال غرب با گروهک های تروریستی پاک، پ .ک .ک، پژاک، جیش الظلم و ... در حال آفند و پدافند بوده و در گرمای طاقت فرسای خوزستان و مناطق مرزی مشغول خدمت به مردم هستیم.
وی بیان کرد: دشمن در جنگ سخت شکست خورد و مشاهده می کند که ایران اسلامی در حال پیشرفت است و برای جلوگیری از قدرت و توانمندی ایران در عرصه های مختلف  توطئه می کند.
سردار حکمتیان ابراز داشت: دشمن در وجب به وجب مرزهای ما در حال تولید قدرت سیاسی است و باید سوال کرد دشمن به دنبال چیست؟ چرا دشمن می خواهند راه ما به اروپا قطع شود؟ و همه سیستم های اطلاعاتی خود را در اقلیم کردستان مستقر کرده است ؟. چرا گروه های تروریستی را پرورش دادند و خوب های عزیز ما را در شاهچراغ پرپر کردند؟
فرمانده تیپ 48 فتح ابراز داشت: امروز بیشتر از همیشه به وحدت و همبستگی و اتحاد و انسجام و همدلی نیاز داریم و همه احزاب و گروه باید یکدل و همراه باشند و برای آبادانی کشور تلاش کنند.
وی گفت: دشمن جرئت اجرای گزینه نظامی علیه ما را ندارد و همه گزینه هایش را خنثی کردیم و قدرت پهپادی جهان شدیم.
حکمتیان افزود: دشمن داعش را پرورش داد تا اسلام را ساقط کند اما حاج قاسم و ابو مهدی المهندس و سردارهمدانی و سردار اورنگ  و رزمندگان جان برکف در مقابلش ایستادند و مفتضحانه شکست خورد.
وی بیان کرد: به برکت تلاش های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در عراق و سوریه و افغانستان و ... جوانان گوش به فرمان اند تا علیه داعش و دشمنان تا دندان مسلح وارد میدان شوند.
وی بیان کرد: خواب دشمن تعبیر نخواهد شد و این پیچ تاریخی را به سلامت گذر خواهیم کرد.
سردار حکمتیان به نقش کشورهای غربی در تامین تسلیحاتی دشمن بعثی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همین فرانسه که ادعا می کند می خواهد ایران اسلامی را سرنگون کند ۱۶ هزار انسان را از بین برد و آلمان با سلاح شیمیایی که در اختیار صدام قرارداد ۱۴ هزار رزمنده کشورمان را با مشکل مواجه کرده و امروز به سختی نفس می کشند.
وی ادامه داد: آمریکا ۲۹۰ نفر انسان بیگناه را در هواپیمایی ایرانی با موشک ساقط کرد و به قعر دریای خلیج فارس فرستاد  و بیش ا ز ۳۰ سال ما را تحریم کرد ه است.
وی گریزی هم به اغتشاشات احیر در کشور زد و گفت: عده ای مساجد و قرآن و پرچم را به آتش می کشند و می خواهند مهدویت نباشد.
وی از برخی مسئولان و بی توجهی آنان به نسل جوان گلایه کرد و گفت: از نهادها فرهنگی که وظایف خود را درقبال نسل جوان به خوبی انجام نداد بنالیم، از دولت هایی که خدمت نکردند، از فقر و فساد اداری، از عدم توجه با مطالبات جوانان، از جنگ اقتصادی و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی، از نبرد رسانه ای دشمن و تولید قدرت سیاسی و جنگ امنیتی دشمن بنالیم، چه کسی مقصر است؟
فرمانده تیپ 48 فتح ابراز داشت: دشمن از خلاء های موجود در کشور به خوبی استفاده نمود و نوجوانان و جوانان ما را اغفال کرد و از این قضایا باید عبرت گرفت و با تلاش شبانه روزی در راستای اعتلای کشور گام برداشت.
 
وی خواستار هوشیاری و بصیرت مردم به ویژه نسل جوان در مقابل توطئه های دشمنان شد و گفت: گروه های تروریستی که ما با آنها در حال مقابله هستیم می خواهند ایران اسلامی را تجزیه و هزار تکه کنند.
 
ایران اسلامی در حال پیشرفت است/ با اعتماد با جوانان پوزه دشمن را به خاک می مالیمایران اسلامی در حال پیشرفت است/ با اعتماد با جوانان پوزه دشمن را به خاک می مالیمایران اسلامی در حال پیشرفت است/ با اعتماد با جوانان پوزه دشمن را به خاک می مالیمایران اسلامی در حال پیشرفت است/ با اعتماد با جوانان پوزه دشمن را به خاک می مالیمایران اسلامی در حال پیشرفت است/ با اعتماد با جوانان پوزه دشمن را به خاک می مالیمایران اسلامی در حال پیشرفت است/ با اعتماد با جوانان پوزه دشمن را به خاک می مالیم
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار