چهارمین یادواره شهدای تدارکات ‌و پشتیبانی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد

چهارمین یادواره سرداران و 110 شهید تدارکات ‌و پشتیبانی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت اتفاقات اخیر و فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و مردم شهید پرور با هدف تجلیل و تکریم از مقام و منزلت شهیدان و زنده نگهداشتن خاطره و نام و یاد آن‌ها در آستان شیخ صدوق(ره) شهرری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۳۲۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸

سرهنگ افشین ارشدی در حاشیه برگزاری چهارمین آئین یادواره سرداران و 110 شهید تدارکات سپاه سیدالشهدا (ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنگره 4500 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت دوسالانه در کل کشور برگزار می‌شود و یادواره‌های آن به صورت استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: سپاه سیدالشهدا (ع) دارای 110 شهید تدارکات و پشتیبانی است که این یادواره و نمایشگاه جانبی آن به صورت دو سالانه و تخصصی در تمامی استان‌ها به صورت مستقل برگزار می‌شود.

دبیر یادواره و معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در ادامه گفت برگزاری نمایشگاه‌ها و یادواره‌ها جزئی از اقداماتی است که برای زنده نگهداشتن نام و یاد شهیدان انجام می‌دهیم تا پیام شهدا را به نسل جدید انقلاب انتقال دهیم تا جوانان و نوجوانان نیز فرهنگ شهادت و ایثار را درک کند.

سرهنگ ارشدی در پایان خاطرنشان کرد: باید موضوع جهاد فی سبیل الله رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس برای جوانان ما بازگو شود تا مانند شرایط فعلی مدافعان حرم و شهدای امنیت داشته باشیم زیرا که شهدا برکت و دستاورد انقلاب اسلامی هستند.

 

انتهای پیام/.

ارسال نظرات
آخرین اخبار