خبرهای داغ:
یادواره ۳۲ شهید بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد قم و گرامیداشت هفته بسیج در روستای پاچیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۳۷۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۸

یادواره ۲۳ شهید بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قم، یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد و گرامیداشت هفته بسیج با حضور خانواده‌های معظم شهیدان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مسجد محمد رسول الله (ص) روستای پاچیان برگزار شد.

در این مراسم که به محوریت پایگاه بسیج شهید چمران و همت ناحیه کریمه اهل بیت (س)، گردان دهم امام حسین(ع)، حوزه بسیج شهید محلاتی شهرستان جعفرآباد و دستگاه‌هایی چون فرمانداری، بخشداری، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و... برگزار شد، حاج حسین کاجی راوی و یادگار۸ سال دفاع مقدس طی سخنانی بر اهمیت پاسداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه تاکید و روایات و خاطراتی را از شهیدان والامقام و حضور پررنگ اقشار مختلف بسیج در جبهه و پشت جبهه بازگو کرد.

در پایان، حاج مهدی سلحشور و حاج صادق آهنگران با نوای گرم خود دل‌ها را به بارگاه نورانی سیدالشهدا (ع) گره زدند؛ همچنین حضور مترک پرچم‌های حرم اباعبدالله الحسین (ع)، حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حرم امام رضا (ع) حال و هوای ویژه‌ای به مراسم بخشید، در حاشیه مراسم نیز غرفه‌های فرهنگی، هنری و شهدایی برای نوجوانان برپا شد.
یادواره ۲۳ شهید بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد قم برگزار شد

در مراسم فوق، مسئولان شهرستان جعفرآباد دوشادوش جمع زیادی از نوجوانان و دانش آموزان در مراسم حضور داشتند.

شهرستان جعفرآباد شامل ۵۹ روستا و دو بخش مرکزی و قاهان، در مجموع ۲۰۴ شهید تقدیم نموده اند که از این تعداد، ۳۲ شهید متعلق به بخش مرکزی شهرستان شامل شهر جعفریه و روستا‌های تابعه می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها