خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

فرهنگ و روحیه بسیجی در هر زمینه‌ای موفقیت آفرین است

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: امام (ره) بسیجی را ابداع کردند که چهار دهه از برکات آن بهره‌مند شدیم و اگر همان فرهنگ و روحیه در هر زمینه‌ای فراهم شود موفقیت به همراه دارد.
کد خبر: ۹۴۷۱۶۴۲
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

فرهنگ و روحیه بسیجی در هر زمینه‌ای موفقیت آفرین استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام راحل بسیج را تأسیس کردند تا هم کشور خود را تقویت و هم این مدل را به دیگر کشور‌ها معرفی کنیم، حزب الله و انصارالله نیز از این مدل الگوبرداری کردند.
او با بیان اینکه به فرموده خداوند در قرآن مسلمانان باید همراه با تربیت دینی هرچه بیشتر قدرتمند شوند، تصریح کرد: همه دلسوزان با توجه به حوادث اخیر متوجه شدند، بخشی از اقتدار کشورمان باید در حوزه جنگ نرم باشد و ابزار آن نیز فضای مجازی است و برای انجام این مهم باید سواد رسانه‌ای داشت.
امام جمعه شاهرود افزود: امام (ره) بسیجی را ابداع کردند که چهار دهه از برکات آن بهره‌مند شدیم و اگر همان فرهنگ و روحیه در هر زمینه‌ای فراهم شود موفقیت به همراه دارد.
او با بیان اینکه ورود انسان‌های مخلص به اقتصاد و صنعت می‌تواند مشکلات این بخش را حل کند، تصریح کرد: مردم درست می‌گویند که چگونه ممکن است موشک نقطه زن بسازیم، اما خودرو بی‌کیفیت روانه بازار کنیم.
امینی در بخش دیگر سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم اصفهان اشاره و ابراز کرد: مشکل دشمنان با ایران این است که اگر نظام جمهوری اسلامی پیشرفت کند منطق لیبرال دموکراسی غرب باطل می‌شود.
امام جمعه شاهرود همچنین به تلاش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اتحادیه اروپا برای خاموش نشدن آتش اغتشاشات اشاره کرد و گفت: به نام حقوق بشر قطعنامه علیه ایران تصویب و تحریم می‌کنند، به سفارت‌خانه‌های ایران تعرض داشته و حتی دست از سر فوتبال برنمی‌دارند، در حالی که خودشان می‌گویند ورزش را سیاسی نکنید و این همان جنگ ترکیبی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار