خبرهای داغ:
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

بسیج در بحران ها مختلف ناجی کشور بوده است

حجت السلام محمدی در خطبه های نماز جمعه شاهین شهر بسیج را بازوی توانمند نظام برشمرد
کد خبر: ۹۴۷۱۷۲۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه شاهین شهر با تاکید برهدف دشمن از جدایی امت و امام گفت:دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم و با استفاده از  فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای دنبال القای یاس و ناامیدی در کشور هستند و با این توطئه قصد به دنبال جدایی امت و امام می باشند.

وی افزود:راه نجات و رستگاری،صبر و مقاومت است.با صبر و مقاومت می توان بر مشکلات فائق آمد و نتیجه صبر،ظفر و پیروزی است.

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به خدمات بسیج در طول انقلاب اسلامی گفت:وقتی ندای بسیج در کشور طنین انداز شود،دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی ادامه داد:بسیج انقلاب اسلامی را پیروز کرد،در جنگ تحمیلی کشور را حفظ کرد و در بحران های مختلف کشور را نجات داده است.

امام جمعه موقت شاهین شهر با تاکید بر اقتدار بسیج گفت:قطار انقلاب با روحیه بسیجی در حال پیشرفت و حرکت است؛لذا دشمنان از این جهت از ملت ایران عصبانی هستند و به دنبال ایجاد آشوب در کشور هستند.

حجت السلام محمدی در پایان عنوان داشت:خروجی مکتب بسیج، شهیدحاج قاسم سلیمانی،شهید حججی و شهدای بسیجی دیگر هستند که در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادند و جان خود را برای امنیت کشور تقدیم انقلاب کردند.

لازم به ذکر است قبل از اقامه نماز جمعه مراسم میقات صالحین با حضور حلقات صالحین خواهر و برادر بسیجی در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار