فرمانده سپاه محمودآباد:

دستاوردهای بسیج در جامعه تبیین شود

ساری-فرمانده سپاه محمودآباد گفت:یکی از مواردی که در جهاد تبیین باید پر رنگ شود، تبیین حقیقت بسیج است، کسانی که در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و دارند.
کد خبر: ۹۴۷۱۷۷۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

محمودآباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد در سخنرانی پیش از نماز جمعه امروز به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه شعار امسال این هفته "بسیج خدمت‌گزار مردم" که به آن افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: بسیج با لباس بسیجی خود در کشور جمهوری اسلامی ایران افتخارات زیادی دارد، دشمنان اسلام امروز درصدد کمرنگ کردن این نظام هستند، اما بسیج در این دوران نیز در خدمت مردم و نظام است.

وی با اشاره به اینکه ذات بسیج خدمت‌رسانی است، افزود: ماندگاری این نظام و امنیتش در گرو نیرو‌های مقدسی مانند بسیج باید باشد، این نهاد مقدس باید خالص و مکتبی باشد به همین منظور امام (ره) یک سال بعد از پیروزی انقلاب تشکیل بسیج مستضعفین را دادند.

فرمانده سپاه محمودآباد تصریح کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس امتحان خود را پس داده و این نهاد به فرمان امام (ره) سد راه دشمنان بوده و خواهد بود بنابراین رویکرد بسیج، استکبار ستیزی است.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد ادامه داد: یکی از مواردی که در جهاد تبیین باید پر رنگ شود، تبیین حقیقت بسیج است، کسانی که در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و دارند؛ طرح شهید سلیمانی نمونه‌ای بارز از فعالیت‌های این قشر زحمت‌کش برای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام است و خط قرمز ما حفظ انقلاب اسلامی بوده درست در زمانی که دشمن درصدد حذف انقلاب برآمد ما تهدید را تبدیل به فرصت خواهیم کرد.

فرمانده سپاه محمودآباد عنوان داشت: امروز ایران قوی شده است و دشمنان و آمریکا از ایران قوی می‌ترسد به برکت خون شهدا؛ امروز به این قدرت رسیدیم که یک وجب از خاک خود را به دشمن نخواهیم داد.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد در پایان از مردم شریف و شهیدپرور محمودآباد تشکر کرد و گفت: بسیج همواره عاشق ملت است و با اخلاص خدمت‌گزار مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها