خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد:

هفته بسیج هفته ولایتمداران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در بین الصلاتین روز جمعه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای این شجره طیبه وامام راحل ره فرا رسیدن پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی ره را به همه مردم و به ویژه بسیجیان تبریک گفت و عنوان کرد:هفته بسیج هفته ولایتمداران است.
کد خبر: ۹۴۷۲۴۷۰
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در بین الصلاتین روز جمعه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای این شجره طیبه وامام راحل ره فرا رسیدن پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی ره را به همه مردم و به ویژه بسیجیان تبریک گفت و عنوان کرد:هفته بسیج هفته ولایتمداران است و باید از تمام بسیجیان تشکر کرد که لشکریان مخلص خدا هستند .
ایشان گفت :هفته بسیج یادآور بزرگمردیها، اخلاص و ازخودگذشتگی افرادی است که خدمتگذارو دلسوز مردم هستند و جامعه باید قدردان زحمات و خدمات بسیج باشد، چراکه خدمات بسیاری انجام داده است و یادگاری است که از امام خمینی رحمت الله علیه برای ملت ایران به ودیعه گذاشته شده است.
وی افزود: دشمن امروز در عرصه جنگ ترکیبی پای نظام ایستاده و جنگی را علیه کشور شکل داده است .همانطور که دیدید بسیجیان جانشان را در کف اخلاص گذاشتند و در جنگ ترکیبی دشمن برای کمک به مردم سینه سپر کردند. الان مهم ترین زمان برای جهاد تبیین است که این فتنه ها انشاالله برچیده شود و انقلاب اسلامی ایران به حرکت رو به جلوی خود با اقتدار ادامه دهد.

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج حلقات صالحین پایگاههای مقاومت تابعه از رده های مقاومت در ناحیه بسیج نجف آباد،با حضور پرشور خود در نماز جمعه ،با آرمانهای امام راحل ورهبر انقلاب ،تجدید بیعت دوباره نمودند‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار