بمناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

دیدار فرمانده تیپ امام صادق (ع) با مادر شهید نوربخش

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر بمناسبت هفته بسیج با مادر شهید محمدنوربخش دیدار و از وی تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۴۷۲۵۳۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) بمناسبت هفته بسیج با مادر شهید محمدنوربخش دیدار کرد و با بیان اینکه شهدا در دوران هشت سال حماسه و افتخار، خون و جان خود را برای دفاع از انقلاب و ایران اسلامی فدا کردند اظهار داشت: عزت و افتخار امروز ایران اسلامی ناشی از ایثار و فداکاری شهدا است.

 

سردار کشاورز خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس برای برافراشته ماندن پرچم ایران اسلامی در جای جای میهن اسلامی خون دادند و از جان خود گذشتند و امروز ما هم باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

 

 

وی گفت: امروز ملت ما قدردان خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران است و این ادای دین و تکلیف را در بسیاری از صحنه‌ها به اثبات رساندند.

 

سردار کشاورز تصریح کرد: والدین گرانقدر شهدا پس از شهادت فرزندان خود با حلم و بردباری خود بالاترین درجه ایثار را به نمایش گذاشته‌اند.

 

 

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه زحمات مادران شهدا قابل تحسین است، خاطرنشان کرد: دیدار، سپاسگزاری، دلجویی و خدمت بهترین شیوه تکریم والدین بزرگوار شهدا محسوب می‌شود، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا یک توفیق و سعادت بزرگ است و باید آن را برای خود یک غنیمت ارزشمند بدانیم.  

 

 

وی با اشاره به اینکه ما مدیون زحمات والدین شهدا هستیم، گفت: این عزیزان نقش تربیتی خود را در قبال فرزندان خویش به شایستگی ایفا کردند تا فرزندان غیورشان، دلاورانه از خاک میهن دفاع کنند.

 

وی ادامه داد: آرامش و امنیت کنونی جامعه مرهون ایستادگی‌های شهدایی همچون محمد نوربخش است.

 

شهید محمد نوربخش متولد ۱۳۳۵ اهل دشتستان که در سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار