از برپایی ایستگاه سلامت تا گشت محله محور در افتر

همزمان با هفته بسیج گشت محله مور بسیج و ایستگاه سلامت به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه برپا شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۴۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ایستگاه سلامت جهت معاینه و ارائه نکات بهداشتی به دانش آموزان در مجتمع آموزشی شهدای روستا افتر با حضور مختار زیاری از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) برپا شد.

در ایستگاه کنترل امور بهداشتی دانش آموزان انجام گرفت.

همچنین نشست فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا با حجت الاسلام و المسلمین محمدي رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با هدف تصمیم گیری جهت‌ اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه برگزار شد.

برگزاری گشت محله محور رضویون بسیجیان این پایگاه مقاومت جهت برقراری آرامش و امنیت در محله از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

حمید حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از برنامه های بسیج گشت های محله محور است که هدف از این طرح، امنیت در محلات است و خوشبختانه بسیجیان همکاری های خوبی در این مسیر با ما داشته اند.

او افزود: دنیا به این موضوع اذعان دارد که ایران در راس منطقه قرار دارد و روز به روز بر اقتدار آن افزوده می شود و به الگویی برای بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) ادامه داد: گلباران و عطرافشانی گلزار شهدا روستا و برگزاری مسابقات ورزشی دارت، فوتبال دستی و تنیس روی میز با حضور بسیجیان پایگاه در سالن ورزشی شهدا برگزار  و برپایی همایش کوهپیمایی بسیجیان به ارتفاعات از دیگر برنامه های ورزشی اجرایی بوده که از آن استقبال شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار