مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی در سرخه برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۵۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در گرامیداشت هفته مقدس بسیج جذب و ثبت نام نیروهای بسیجی در پایگاه مقاومت بسیج  امام خمینی (ره) سرخه با حضور مسئول نیروی انسانی پایگاه انجام شد.

تقی اسلامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با هفته مقدس بسیج گشت رضویون با حضور دو تیم گشتی از بسیجیان پایگاه از ساعت ۸ شب در محله انجام شد.

او افزود: همچنین مراسم گلباران مزار شهدا با حضور بسیجیان در کنار قبور پاک شهیدان و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان و امام شهدا با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج  امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت ورزش در سلامتی جسم و روح گفت: مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی با حضور پرشور از بسیجیان  برگزار و در پایان حسینعلی پیوندی، حسینعلی امیری نیا و محمد حسین شکرالله به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب و از آن ها تجلیل و قدردانی شد.

اسلامی ادامه داد: نشست بصیرتی از زبان قرآن با تفسیر حجت الاسلام و المسلمین یوسفی در مسجد امام حسن عسکری با حضور نمازگزاران و بسیجیان این پایگاه برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 2 به همت خیر محله و بسیجیان پایگاه یک دستگاه بخاری گازی به خانواده نیازمند اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار