خبرهای داغ:

40 پرس غذا گرم در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توزیع شد

همزمان با هفته بسیج در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 40 پرس غذا گرم به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۹۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، با هدف بزرگداشت هفته بسیج صلوات روزانه در فضای مجازی در هفته هدیه به شهدای بسیجیان جان بر کف و مخلص حوادث اخیر به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص دیگر برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برپایی کرسی آزاد اندیشی و ویژه برنامه با حضور بسیجیان از برنامه های جذاب این پایگاه بوده است.

او افزود: در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 2 به همت جهادگران بسیجی 40 عدد غذای گرم بین قشر کم درآمد محله با حفظ شان و منزلت آن ها توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) با اشاره به حضور بسیجیان در مراسم میثاق با شهدا و گلباران قبور مطهر شان گفت:حلقات صالحین در میقات صالحین و در محفل انس با قرآن نیز مشارکت کردند.

اسیری بیان داشت: برگزاری یک روز شاد و مفرح برای حلقه شهید محمدرضا غلام همراه با معرفی کتاب «حیاتی دیگر» و همخوانی نوجوانان حلقه از صفحات این کتاب و نوشتن نامه ای به شهید با استقبال خوب بسیجیان همراه بود.

او اضافه کرد: پیاده‌روی حلقه ی نوجوانان شهید محمدرضا غلام و سرکشی مسئولان فرهنگی سپاه ناحیه و حوزه مقاومت کوثر (س) از روند برگزاری مراسم ها از دیگر برنامه های اجرایی با مشارکت بسیجیان بوده است.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار