پیام تشکر و قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین دژ از حضور اقشار مختلف شهرستان در برنامه های هفته بسیج آمده است: بسیج در همه عرصه‌های انقلاب اسلمی پیشتاز است.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۰۴
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در پیامی از آحاد مردم شریف و مسئولان در گرامیداشت هفته بسیج که با ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ همکاری و مساعدت کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.

متن تقدیر به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد.

                        (امام خامنه‌ای مدظله العالی)

سلام و درود خدا بر شما بسیجیان دلاور که همواره در همه عرصه های انقلاب اسلامی پیشتازید، به راستی که عنوان لشکر مخلص خدا به حق برازنده شماست، بزرگ مردان و شیرزنانی که شجره ی طیبه ی بسیج را معنا بخشیده اید.

قطعا هر چه زمان می گذرد، اهمیت، نقش و جایگاه بسیج در نظام اسلامی ایران آشکارتر می گردد و ضرورت تقویت و توسعه تشکل بسیج و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه نمایان تر می شود.

در سال «تولید؛ دانش‌‌‌بنیان، اشتغال‌‌‌آفرین»، در حالی هفته بسیج را با شعار “بسیج، خدمتگزار ملت ایران است” پشت سرگذاشتیم که کشور در عرصه بین المللی در شرایط خاصی است که مقاومت و ایثار جانانه این ملت در مقابله با انواع و اقسام توطئه ها و تهدیدات مثال زدنی است و در دهه حاضر که به فرموده مقام عظمای ولایت ورهبری، دهه پیشرفت و عدالت است، حضور و نقش بسیج در این دهه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

هفته بسیج امسال، با عنایت حق تعالی و با برنامه ریزی و مشارکت همه مردم بویژه بسیجیان عزیز از اقشار مختلف شهرستان، هفته ای مشحون از عطر و بوی بسیجی و فرهنگ و تفکر بسیجی بود.

اینجانب به عنوان خدمتگزار بسیجیان دارالمجاهدین شهرستان شاهین دژ به مصداق حدیث شریف رضوی(ع):

"مَن لَم يَشكُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقينَ لَم يَشكُرِ اللّه عَزَّوجلَّ"

مراتب سپاس و قدردانی خود را از حضور مخلصانه ، هوشمندانه و همراه با شور و شعور شما برادران و خواهران بسیجی در برنامه های بزرگداشت این هفته ،علی الخصوص رزمایش نمایش اقتدار ۵ آذر، از آحاد مردم فهیم، ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان شاهین دژ خصوصا امام جمعه محترم، فرماندار محترم، روسای محترم ادارات و شورای اداری شهرستان، اعضای محترم شورای تامین، فرماندهی و مجموعه محترم انتظامی شهرستان، به صورت ویژه تر از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان که در هفته مقدس بسیج سنگ تمام گذاشتند و با حضور گرم خود محافل و برنامه های این هفته را نورانی نمودند، تقدیر و تشکر کرده و توفیق روز افزون شما را در همه ی مراحل زندگی  به ویژه انجام تکلیف حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی تا تحقق هدف متعالی آن یعنی تحقق تمدن جهانی اسلام ، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 و در پایان از فرماندهان محترم حوزه ها وپایگاه‌های مقاومت بسیج به عنوان خط مقدم ماموریت های بسیج و تمامی همکاران عزیزم در ناحیه مقاومت بسیج، مجموعه محترم نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات، همچنین اصحاب رسانه که به صورت جهادی و شبانه روزی پای کار بودند و در برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های این هفته تلاش نموده و مارا یاری نمودند، قدردانی وتشکرمی نمایم.

ارسال نظرات