خبرهای داغ:

افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در شهرستان خرامه

۱۰ واحد مسکن مددجویی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان با همکاری گروه‌های جهادی وکمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان خرامه ساخته و در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۴۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محسن رزمخواه فرمانده سپاه ناحیه خرامه گفت: تعداد 10 واحد مسکن مددجویی به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان با همکاری گروه های جهادی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان خرامه ساخته و در رزمایش جهادگران فاطمی2 با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد و به خانواده های محروم تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد.

رزمخواه افزود: گروه های جهادی بسیج سازندگی این ناحیه ساخت تعداد 25 مسکن مددجویی در دست اقدام دارند که با همکاری و همیاری کمیته امداد شهرستان در حال احداث می باشد.

فرمانده سپاه خرامه در مراسم افتتاح نمادین یکی از این واحدهای مسکونی در روستای کفدهک گفت: ساخت مسکن و ایجاد سرپناه برای مددجویان را یکی از اولویت‌های مهم قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه خرامه و کمیته امداد شهرستان خرامه دانست.

وی افزود: زیر بنا این منازل 60 متر می باشد که ارزش هر مسکن بیش از 200 میلیون تومان که 100 میلیون تومان بصورت تسهیلات بنیاد مسکن و 100 میلیون تومان نیز بصورت کمک بلاعوض با همکاری کمیته امداد شهرستان، خیرین و گروه های جهادی تأمین شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار