در شهرستان لردگان؛

دیدار با مادر شهیدان محمدظریف و محمد خالدی

با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه لردگان و ریاست بنیاد شهید این شهرستان با مادر شهیدان "محمدظریف" و "محمد خالدی" دیدار شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۷۸
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لردگان ، ریاست بنیاد شهید لردگان و جمعی از کارکنان و بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه لردگان با مادر شهیدان "محمدظریف" و "محمد خالدی" دیدار کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لردگان در این دیدار گفت: خانواده های معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت ایران هستند/ عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت ‏شهدا، ایثارگران و خانواده های آنان است.

 حجت الاسلام مرتضی رشیدی ادامه داد: شهیدان و ایثارگران با عشق به خامس آل عبا، فرهنگ عاشورا و شهادت در جبهه ها حضور یافتند و ‏با روحیه، شور، شهامت و نشاط بالا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام توانستند ایثارگری ها و ‏فداکاری های بزرگی را در دفاع مقدس به انجام برسانند‎.‎

کارشناس مسایل مذهبی گفت: خانواده های معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت هستند و توانستند ‏درس بزرگ ایثار، صبر و فداکاری را به آحاد مردم جامعه بدهند

شهید محمد ظریف خالدی فرزند عوض در سال 1350 در منطقه سردشت لردگان به دنیا آمد و در زمان سربازی در سال 1370 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهید محمد خالدی برادر شهید محمد ظریف خالدی در سال 1367 در شاخ شمیران شیمایی شد و سوم اردیبهشت 1367 در بیمارستان بر اثر عوارض شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار