خبرهای داغ:

گفت‌وگو با معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج زنان در نمایشگاه دانش‌بنیان؛ ۲۸ نوع محصول ارگانیک در عرصه سلامت ثبت کرده‌ایم/طرح «ترنم بهشتی» برای آگاهی مادران

مهسا مهدیان معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج زنان، از توسعه طرح «ترنم بهشتی» خبر داد که هدف آن، آگاهی مادران دارای فرزند زیر ۶ سال است.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۲۴
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیجمهسا مهدیان معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج زنان، در حاشیه نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار کرد: بسیج جامعه زنان با طرح‌های علمی پژوهشی و دانش‌بنیان در این دور از نمایشگاه حضور یافته و مطالعات خود در عرصه تربیت، خانواده، اقتصاد و جمعیت را به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های دانش‌بنیان سازمان بسیج زنان، افزود: ما در فعالیت‌های دانش‌پژوهی، نشست‌هایی با موضوع فرزندآوری در سراسر کشور برگزار کردیم و همچنین موفق شدیم در حوزه کودک، مهد نونهالان راه‌اندازی کنیم تا با محتوا‌های تولیدشده برای این سنین، کتاب و اسباب بازی‌های لازم را ارائه دهیم. مهدیان تصریح کرد: البته در توسعه تربیت اسلامی نیز موفق شدیم، طرح «ترنم بهشتی» و تربیت نسل مادران بهشتی را توسعه دهیم. این طرح به منظور آگاه‌سازی مادران دارای فرزند زیر ۶ سال با موفقیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: طی چند سالی که فعالیت‌های جامعه زنان را پیگیری می‌کنیم، هدف‌مان تولید محتواهای دینی و آموزشی مفید و موثر بوده است. مهدیان اضافه کرد: سعی ما بر این بوده تا فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه زنان، بر مبنای مباحث علمی گذاشته شده و برنامه‌ها بر اساس شناخت قوی، اهمیت و ضرورت آن تعیین و عملیاتی شود.

مهدیان با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج زنان در عرصه بین‌المللی گفت: تا قبل از شیوع کرونا، چندین نشست بین‌المللی به منظور افزایش تعاملات و هم‌افزایی با کشور‌های منطقه داشتیم و موفق شدیم نمایشگاه و همایشی با موضوع بانوان نخبه در عراق، سوریه و اربیل برگزار کنیم. وی در همین‌باره ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز موفق شدیم دو کتاب به زبان عربی و انگلیسی درباره فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره زن و حضور اجتماعی زن، تولید و ترجمه کنیم.

۲۸ نوع محصول ارگانیک در عرصه سلامت را ثبت کرده‌ایم/طرح «ترنم بهشتی» برای آگاهی مادران
معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج زنان با اشاره به اینکه احیای هویت اسلامی زن مسلمان، از مهم‌ترین نقشه‌های راه بسیج زنان است تاکید کرد: اگرچه نقشه راه بسیج زنان، احیای هویت اسلامی زن مسلمان است، اما موفق شدیم در عرصه تحکیم بنیان خانواده و موضوعات دانش‌بنیان نیز گام‌های موفقی برداریم. مهدیان تصریح کرد: تلاش‌های ما در عرصه سلامت نوین نیز افزایش یافته و توانستیم ۲۸ نوع محصول ثبت‌شده و ارگانیک در عرصه سلامت معرفی کنیم تا در این عرصه‌ها نیز الگویی موفق باشیم.

گفتنی است، نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج صبح روز گذشته با حضور سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، در طبقه همکف مجتمع فرهنگی، ولی عصر(عج) واقع در میدان سپاه آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا فردا فعال است.

ارسال نظرات