خبرهای داغ:
بیابانی در چهارمین مجمع مرکزی بسیج جامعه زنان کشور:

هدف ما حرکت در مسیر تحقق سند ۱٠ساله بسیج است

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: در سطح مدیران کلان برنامه‌ریزی فرهنگی، مدیریت راهبردی را مشاهده نمی‌کنیم. هدف ما، حرکت در مسیر تحقق سند ۱٠ساله بسیج است.
کد خبر: ۹۴۷۴۳۹۲
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

هدف ما حرکت در مسیر تحقق سند ۱٠ساله بسیج است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مینا بیابانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور صبح امروز در چهارمین مجمع مرکزی بسیج جامعه زنان کشور اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مدیریت راهبردی بیشتر در سازمان های صنعتی و نظامی بود اما امروز این موضوع در سازمان های فرهنگی نیز مورد توجه قرار گرفته است اما نمی‌توان گفت که روند قابل قبول است.

وی با بیان اینکه در سطح مدیران کلان برنامه‌ریزی فرهنگی، مدیریت راهبردی را مشاهده نمی‌کنیم اضافه کرد: در حوزه مدیریت راهبردی برنامه‌ریزی فرهنگی، با موضوع مهم مسئله‌محوری مواجه‌ایم. مدیریت راهبردی در سازمان‌های فرهنگی، جایگاه متعالی و حائز اهمیتی دارد. 

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان گفت: نبود یک رویکرد جامع برای راهبری فرهنگ و نیز نبود تفکر راهبردی برنامه ریزان کلان فرهنگی عاملی در توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور است و این امر خسارت هایی را نیز متوجه مسائل اقتصادی و سیاسی نموده است.

بیابانی با تأکید بر اینکه استقرار محله اسلامی در محلات، یکی از اهداف خروجی مجمع مرکزی بسیج جامعه زنان است، تصریح کرد: هدف ما، حرکت در مسیر تحقق سند ۱٠ساله بسیج است. وی افزود: دهکده جهانی که استکبار سال‌هاست روی آن کار کرده، موضوعاتی از قبیل آسیب‌های خانواده، مسائل تربیتی نوجوانان و جوانان، اشتغال و کارآفرینی را در داخل کشور، تحت شعاع قرار داده است. 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات