خبرهای داغ:
مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین؛

حضور موفق دو نمایش «خوان خون» و «روی‌داد» در جشنواره استانی تئاتر قزوین

مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین از حضور موفق دو نمایش «خوان خون» و «روی‌داد» در جشنواره استانی تئاتر قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۴۶۴۲
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

قزوین_سید قاسم سیدقوامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به موفقیت دو نمایش صحنه ا‌ی گروه‌های نمایشی حوزه هنری قزوین به نام «خوان خون» و «روی ‌داد» در بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر قزوین بیان کرد: نمایش "خوان‌خون" توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را با بازیگری میلاد شهرتی به خود اختصاص دهد. 

وی ادامه داد: نمایش"روی‌داد" نیز از دیگر تولیدات حوزه هنری قزوین در بخش نمایشنامه نویسی به نویسندگی پویان اصغری تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را از ان خود کرد. 

قوامی عنوان کرد: هم‌چنین نمایش "روی داد" توانست در بخش آهنگ‌سازی به هنرمندی "رضا چگینی" جایزه بهترین آهنگ‌سازی جشنواره و ابراهیم میرقاسمی و سعید چگینی به ترتیب جایزه سوم و دوم بازیگری مرد را در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی بدست آوردند.

مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین یاداور شد: نمایش خوان خون، یکی از آثار نمایشی اولین سلسله رویدادهای تئاتر مردمی بچه های مسجد به نویسندگی خدایی و کارگردانی میلاد شهرتی است که اردیبهشت ماه سال‌جاری با بازیگری میلاد شهرتی در ده مسجد استان قزوین به معرض نمایش درآمد و موضوع نمایش پیرامون حوادث کربلا و عاشورا می باشد.

سید قاسم سیدقوامی اظهار کرد: نمایش «روی داد»، نمایش منتخب دیگری است به نویسندگی پویان اصغری و کارگردانی علی رئیسی که موضوع این نمایش، به جریان مسجد گوهرشاد و به توپ بستن حرم امام رضا(ع) و حضور روی ها در این فاجعه می‌پردازد.

گفتنی است؛ نمایش «روی داد» از 19 تا 29 آذر ماه جاری ساعت 19 در سالن علامه رفیعی در معرض دید مخاطبین و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار