مسابقه کشوری قبله هشتم به همت کانون ایثار و شهادت دفتر خدمت رضوی استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۷۲۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱

آیین تجلیل ازنفرات برتر" مسابقه کشوری قبله هشتم"با حضور مسئولان استان، خادمیاران رضوی و نفرات برتر مسابقه عصر روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه 1401 در مسجد امام علی علیه السلام میرآباد گودال چشمه برگزار شد.

دبیر مسابقه کشوری قبله هشتم" شهرستان شهرکرد، در حاشیه این آیین گفت: کانون ایثار و شهادت که یکی از کانون های تخصصی دبیرخانه خدمت رضوی در استان چهارمحال و بختیاری است که در طول سال برنامه های ارزشمند را انجام میدهد.

 محمد برزویی ادامه داد: سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا، خاطره نویسی از این دیدارها، همچنین جمع آوری و جمع بندی سیره شهدا و نیز دیگر اقدامات فرهنگی از جمله برگزاری مسابقه فرهنگی سراسری "قبله هشتم" از محجموعه اقدامات کانون ایثار و شهادت  دبیرخانه خدمت رضوی شهرستان شهرکرد.

وی اظهار داشت:مسابقه قبله هشتم در چهار رشته "شعر"، "خاطره نویسی"، "داستان کوتاه" و همچنین "دلنوشته" با تبلیغ در سطح کشور برگزار شد که افزون بر300 آثار در رشته های مختلف از سراسر کشور دریافت شد و پس از بررسی در کمینه داوران، در هر رشته نفرات برتر در دو رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸سال مشخص شدند.

برزویی گفت: امروز و در مراسم باشکوهی از نفرات برتر این مسابقه با تقدیم کارت هدیه ، محصولات فرهنگی و لوح تقدیر با امضای معاون سیاسی و امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری و نیز مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

شایان ذکراست: در این جشنواره برنامه های متنوع فرهنگی شامل: تلاوت آیات نورانی کلام وحی، سرود ملی، قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام و سخنرانی حجج اسلام رئیسی و حجت پناه، شعرخوانی شاعران آیینی و تقدیم هدایایی نفرات برتر، برگزار شد.

ارسال نظرات