خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین؛

برگزاری بیش از ١٠ عنوان برنامه فرهنگی و سیاسی همزمان با روز دانشجو

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: همزمان با روز دانشجو بیش از ١٠ عنوان برنامه فرهنگی و سیاسی توسط بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۰۰
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

قزوین_ابوذر محمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به جایگاه دانشجو به عنوان فرد مطالبه گر و دغدغه مند در جامعه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با اشاره به انتظارات خود از مجموعه‌های دانشگاهی فرموده‌اند که دانشگاه باید محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی یعنی جریان علم و تحقیق و جریان آرمان گرایی ها و آرمانخواهی ها و هدف‌گذاری‌های سیاسی و اجتماعی کشور باشد.

مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین ادامه داد: بسیج دانشجویی در کنار سایر تشکل‌ها تلاش می‌کند به بیانات رهبر معظم انقلاب که به مثابه وظیفه بسیج دانشجویی است جامه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد: در این راستا و همزمان با روز دانشجو، سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین برنامه‌های مختلف تبیینی، علمی و فرهنگی، هنری و غیره را تدارک دیده است.

محمدی گفت: از جمله نشست‌های تبیینی باید به نشستی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور استاندار قزوین و نشست‌های تبیینی دیگر در دانشگاه‌های مختلف استان قزوین با حضور حجت الاسلام طائب، دکتر اکبرزاده و دکتر مشهدی اشاره کرد.

این مسئول گفت: موضوع راهیان پیشرفت مدتی است که در سطح کشور مطرح شده و همانطور که راهیان نور موضوع فرهنگ و آشنایی با دفاع مقدس و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام را پیگیری می‌کرد در این طرح به دنبال تشریح دستاوردهای صنعتی و پیشرفت‌های علمی هستیم و در همین راستا از چند مرکز علمی و صنعتی سطح استان توسط دانشجویان بازدید به عمل می‌آید.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد واحد قزوین، برگزاری تئاتر دانشجویی و نیز برگزاری کرسی آزاد اندیشی دانشجویی از دیگر برنامه‌های ما به مناسبت روز دانشجو می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها