خبرهای داغ:
با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری آبیک؛   
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از رفع مشکل ۱۰ ساله یک واحد صنعتی خبر داد و گفت: با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری آبیک؛ زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر در یک واحد صنعتی فراهم شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۲۵
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج؛ مرتضی محمدی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: این واحد صنعتی که در حوزه خودروسازی فعالیت دارد، از حدود 10 سال پیش در خصوص نحوه پرداخت حق بیمه دچار اختلاف و مشکل شده و بر همین اساس تمامی حساب های بانکی شرکت مسدود می شود.

وی افزود: این اقدام فعالیت شرکت را مختل کرده و بخش اعظمی از کارگران آن نیز بیکار شده بودند، که این موضوع به صورت ویژه و با حضور طرفین در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان آبیک مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

محمدی در ادامه بیان داشت: پس از بررسی های لازم، در خصوص نحوه پرداخت حق بیمه از سوی شرکت توافقاتی حاصل و بر همین اساس و با صدور دستور قضایی از کلیه حساب های بانکی شرکت رفع انسداد شد، تا شرکت با قوت بیشتر در حوزه تولید فعالیت داشته باشد.

دادستان شهرستان آبیک در پایان خاطرنشان کرد: با ورود به موقع ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان و حل مشکل 10 ساله این واحد صنعتی و رفع انسداد از حساب ها؛ شرکت برای فعالیت در حوزه تولید جانی دوباره گرفت و در همین راستا زمینه اشتغال 300 نفر فراهم شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها