گزارشی از راهیان نور دانش آموزی شهرستان دیر

راهیان نور فرصتی مغتنم است تا انسان با خودشناسی به خداشناسی برسد و چقدر قشنگ است که بزرگی پروردگار را در دشت‌ها و بیابان‌های مناطق عملیاتی هشت سال دوران دفاع مقدس درک کنیم.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۱۲
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

گزارشی از راهیان نور دانش آموزی شهرستان دیر

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، اردوهای راهیان نور از وقتی به راه افتاد، همراه خود بسیاری از میراث گران‌بهای هشت‌سال دفاع مقدس را به دوش کشید. در هر منطقه‌، یادمانی به یاد حماسه‌‌های رزمندگان اسلام برپا شد و تکه‌ای از پازل تاریخ جنگ را تشکیل داد.

 

راهیان نور دانش آموزی فرصتی مغتنم برای شناختن است و امتیاز و فرصت طلایی است که شهدای هشت سال دفاع مقدس به عاشقانشان می دهند تا با خودشناسی به خداشناسی برسند و چقدر قشنگ است عظمت پروردگار را در دشت ها و بیابان های مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی درک کنند.

 

دانش آموزان دیری همچون سال های گذشته به مناطق عملیاتی جنوب کشور که همان مشهدالشهداء و سرزمین نور است، مشرف شده اند و در اردوگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) ساکن شده اند. به سراغ یکی از ساختمان های این اردوگاه می رویم و با راهیان نوری ها به گفت و گو می نشینیم.

 

یکی از دانش آموزان اعزامی در خصوص حضورش در مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس گفت: برای اولین بار است که به مناطق عملیاتی مشرف شده ام و آرزو داشتم به این سرزمین نور مشرف شوم.

 

محمد جواد میرزایی بیان کرد: ما دانش آموزان و نسل جوان باید راه شهدا را ادامه دهیم و باید با وجود سختی و دشمنی ها که در این زمان هست مقابل جنگ نرم دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم.

 

وی اظهار کرد: به راستی که شهدا آنچنان در ایمان و اعتقادات خود قوی و محکم بودند که حتی در شرایط سخت و طاقت فرسا نتوانستند کوتاه بیایند و تا آخرین قطره خونشان مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی کردند که ما نسل جوان باید این جانفشانی ها را سرلوحه و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

 

یکی دیگر از دانش آموزان گفت: برای دومین بار است که به این اردوی معنوی می روم این اردو یک فرصت طلایی و ویژه برای نسل جوان و نوجوان است.

 

محمود جهرمی زاده یک توصیه به دانش آموزان و هم سن و سالهای خود داشت و گفت: توصیه می کنم قدر امنیت و رفاه امروز خود را بدانید چرا که برای این امنیت ده ها هزار جوان شهید شدند و نگذاشتند دشمن آن ها را از راه اسلام و قرآن منحرف کند و به اردوهای راهیان نور بروید تا از نزدیک دفاع از اسلام و انقلاب را لمس کنید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات