رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان:

عضویت ۲۰۰۰ نفر در شبکه مجمع عالی بسیج استان گیلان

رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان با اشاره به عضویت بیش از دو هزار نفر در این مجموعه گفت: این افراد ساماندهی شده و مابقی نخبگان استان هم می‌توانند در این شبکه قرار بگیرند.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۳۳
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، رمضانعلی طالبی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی قدرت‌های استکباری را دچار چالش کرده است، اظهار کرد: دشمن برای مقابله با نفوذ و گسترش انقلاب اسلامی از همه گزینه‌ها از جمله جنگ نظامی نیز استفاده کرد اما راه به جایی نبرد.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با بیان اینکه مقاومت مردم در برابر زورگویی‌ها رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امام خمینی دستور تشکیل بسیج برای تحکیم ساختار انقلاب را صادر کرد.

وی با بیان اینکه شهادت ۱۷ هزار نفر از انسان‌های بی‌گناه توسط منافقان نشانه ترس آنها از بسیج و بسیجیان است، گفت: بسیج همواره در سنگر دفاع از ارزش‌ها و خدمتگزاری به مردم جانفشانی می‌کند.

طالبی با تاکید بر لزوم توجه به حل مشکلات با استفاده از دانش و تخصص و اقدامات جهادی بیان کرد: یکی از اهداف مجمع عالی بسیج در گیلان بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان است که در این خصوص ارتباط زیادی میان نخبگان و مجمع عالی بسیج برقرار شده است.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان ادامه داد: ایجاد شبکه‌های نخبگانی بسیج برای حل مسائل از جمله اهداف این مجمع است و با تلاش‌های انجام گرفته حدود ۴۰۰ مسئله تا امروز احصا شده و ۱۲۵ مساله در اولویت ارائه راهکار برای حل شدن است.

وی با بیان اینکه طبق دستور استاندار گیلان امکان مشارکت در مسائل استانی را داریم، تصریح کرد: قابلیت مشارکت با دستگاه‌های اجرایی در حال فراهم شدن است که از دانش نخبگان بسیجی در مسائل مختلف استفاده شود.

طالبی با بیان اینکه بیش از دو هزار نفر در شبکه مجمع عالی بسیج گیلان عضو شده‌اند، افزود: با اقدامات صورت گرفته دو هزار نفر در این شبکه ساماندهی شده و مابقی نخبگان استان هم می‌توانند در این شبکه قرار بگیرند.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان عنوان کرد: ۴ طرح برای اشتغالزایی و رشد اقتصادی در استان گیلان در دستور کار داریم که یکی از آنها طرح نهاده‌های دامی است که امکان تولید داخلی و نگاه به ظرفیت‌های داخلی را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح زراعت چوب یکی از اولیوت‌های مجمع عالی بسیج است، بیان کرد: یکی دیگر از ابتکارات بسیجیان گیلانی طراحی تیرهای سبک برق است که از حیث پایداری و نقل و انتقال و اقتصادی به صرفه است.

طالبی با اشاره به برگزاری نهمین اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان استان گیلان در هفته آینده گفت: این مراسم با حضور نخبگان، مهمانان کشوری و استانی در چهارشنبه هفته آینده در سالن اجتماعات ناجا رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار