طی اقدامات فنی و اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان عج در سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) شبکه ای از فعالین حوزه تجمعات و اغتشاشات اخیر وابسته به جریانات معاند و گروهک های ضدانقلاب شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۴۶
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اعلام کرد:

طی اقدامات فنی و اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان اروحنافداه در سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری، شبکه ای از فعالین حوزه تجمعات و اغتشاشات اخیر وابسته به جریانات معاند و گروهک های ضدانقلاب شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

این شبکه علاوه بر تحریک و تهییج افراد جهت شرکت در تجمعات با استفاده از اراذل واوباش اقدام به تهدید و ارعاب کسبه بازار جهت تعطیل نمودن کسب و کار آنان می نمودند که با اقدامات پیشگیرانه این سازمان و هوشیاری بازاریان و فعالین اقتصادی مومن و انقلابی در اهداف خود ناکام ماندند.

اطلاعات تکمیلی در خصوص فعالیت این شبکه و مرتبطین آنان متعاقباً به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید. همچنین سازمان اطلاعات سپاه ضمن تقدیر و تشکر از هوشیاری و همکاری همه جانبه مردم بصیر استان به ویژه بازاریان و کسبه محترم از آنان درخواست نموده است با ارائه اخبار و گزارش های به موقع، فرزندان خود در این سازمان را در راستای حفظ امنیت پایدار در سطح کشور و استان یاری نمایند.

ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه با شماره ۱۱۴ آماده دریافت گزارش ها و اخبار امنیتی همه عزیزان می باشد.

ارسال نظرات