خبرهای داغ:
فرمانده گردان ۱۰9 امام حسین (علیه السلام)خبر داد:

دیدار با خانواده معززشهید دفاع مقدس شهید رستم رنجکش

به مناسبت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰9 امام حسین (علیه السلام) با حضور در منزل پدر شهید دفاع مقدس شهیدرستم رنجکش با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۹۴۷۵۱۲۰
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴امام حسین(علیه السلام )، به مناسبت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰9 امام حسین (علیه السلام) با حضور در منزل پدر شهید دفاع مقدس شهیدرستم رنجکش با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفتگو نمودند.

فرمانده گردان ۱۰9امام(حسین علیه السلام)  درباره این خبر گفت:مقام معظم رهبری در بیانات شان در مورد صبر خانواده شهدا فرمودند: این شهدای عزیز پیش خدای متعال مقرّبند، درجاتشان عالی است، لکن این فضیلت فقط مخصوص شهدا نیست...پدری که صبر میکند، مادری که صبر میکند، همسری که صبر میکند،‌ فرزندانی که دوری پدر را تحمّل میکنند، اینها همه رنج است، رنجهایی است در راه خدا. خدای متعال این رنجها را بی‌اجر و بی‌ثواب نمیگذارد؛ فضیلت آن بسیار زیاد است، لذا در این راستا بسیجیان و رزمندگان گردان۱۰9 امام حسین (علیه السلام) به صورت ماهانه با حضور در منزل شهدای والا مقام سطح شهر اصفهان از مقام والای آنان تجلیل و تقدیر به عمل می آورند و قلب خود را با نور وجودی آنها جلا میدهند .

این فرمانده در ادامه افزود: طی روزهای گذشته و در جریان ناامنی های اخیر عده ای از جوانان مخلص و در صحنه به فیض شهادت نائل شدند  که انشالله خون های به ناحق ریخته آنها مسیر درست را به گمراهان نشان خواهد داد و بقای نظام اسلامی ایران را بیمه خواهد نمود 

وی افزود: شهدا  در ایام غبار آلود فتنه ها همچون چراغی مسیر روشن را نمودار ساخته واین تأثیر گذاری نشان از زنده بودن آنها دارد که در قرآن بارها به آن اشاره شده است

در ادامه این دیدار خانواده بزرگوار، همسر شهید رستم رنجکش به بیان خاطراتی از همسر شهید عزیزشان پرداختند وجمع حاضر را به فیض رساندند.

لازم به ذکر است که در پایان این برنامه هدیه ای از طرف گردان 109امام حسین (علیه السلام)  به رسم یادبود تقدیم به همسر شهید رنجکش گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار