آیین بدرقه دانش‌آموزان آذربایجان غربی برای بازدید از مناطق عملیاتی، امروز، برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۱۴۰
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت ۱۵ آذر در آیین بدرقه دانش‌آموزان برای بازدید از مناطق عملیاتی، گفت: راهیان نور خط، مکتب و آرمان شهدا را در جامعه اسلامی زنده نگه می‌دارد.
وی با بیان اینکه اردوهای معنوی و زیارتی راهیان نور یک فرصت ارزشمند به شمار می‌رود، که می‌توان از آن برای زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلام حداکثر استفاده را کرد، گفت: بنابراین باید برای رونق هرچه‌بیشتر این اردوها اهتمام شود، خوشبختانه استقبال نسل جدید نیز از این رویداد خوب است.
وی با بیان اینکه، ذهن، روحیه و عمل انقلابی باید توام با یکدیگر باشد، ادامه داد: این محافل معنوی یک فرصت ارزشمند برای تربیت نسل جدید به شمار می‌رود، بنابراین باید حداکثر استفاده را از آن کرد، که این مهم بر دوش والدین و اولیای مدارس است.
مسئول دفتر نمایندگی‌ولی‌فقیه در سپاه سردشت با بیان اینکه، باید متوجه باشیم شهدای ما برای حفظ ارزش‌های عاشورا و اسلام، قدم در کربلای جبهه‌ها گذاشتهاند و خود، اسوه ایثار و شهادت شدند، ادامه داد: بنابراین یاد و خاطره آنها همواره در جامعه زنده نگه داشته شود.
وی بر لزوم انتقال فرهنگ دفاع، مقاومت، ایثار و شهادت به نسل جدید کشورمان تاکید کرد و گفت: رسانه‌های جمعی، فرهنگیان، نخبگان و روحانیان باید در این سمت‌وسو گام‌های بلندی بردارند و به وظیفه خود در این زمینه به‎‌خوبی عمل کنند.
حمزه‌صحیحی راهیان نور را یک سفر معنوی و ارزشمند دانست و گفت: باید حداکثر بهره‌برداری را از فواید بی‌شمار آن کرده و دیگران را نیز از این برکات بهره‌‌مند کنیم.
انتهای پیام

 

 

ارسال نظرات