مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

خشم و عصبانیت دشمن از پیشرفت های ایران اسلامی/ تنها راه مقابله با دشمن جهاد و مقاومت است

حجت الاسلام حکمتی نیک گفت: تنها راه مقابله با دشمن جهاد و مقاومت است و در عرصه های فرهنگی، علمی، اقتصادی و ‌‌‌‌اجتماعی و سایر بخش ها جهاد تبیین باید در جامعه ادامه پیدا ‌کند.
کد خبر: ۹۴۷۵۳۱۸
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک امروز  در  جمع نقش آفرینان بسیجی که در گچساران برگزار شد به بیان ابعاد خدمات سپاه و بسیج به مردم اشاره کرد و گفت: در هر جایی که انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد این دو نهاد حضور موثری دارند.

وی حفاظت و پاسداری از دستاورد های انقلاب اسلامی را از مهمترین وظایف سپاه برشمرد و گفت: در کنار سپاه نیز بسیج مردمی فعال است و در تمامی صحنه ها نقش آفرینی می کند.

حکمتی نیک ابراز داشت : امروز هر بسیجی عزیزی که در حوزه ای فعالیت دارد باید بتواند دستاوردها و پیشرفت های نظام اسلامی را برای مردم تبیین کند.

وی بر ضرورت عمل به فریضه جهاد تبیین به عنوان موضوعی که رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به آن سفارش کرده اند تاکید کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: آمریکا دشمن اصلی نظام، مکتب استقلال و کشور ماست و امام خمینی ره فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است.

حکمتی نیک ابراز داشت: دشمنی و اختلافات آمریکا با نظام اسلامی از کودتای ۲۸ مرداد آغاز شد و این دشمنی عمیق است و این اختلافات دلیل ماهوی و راهبردی دارد و قائم به شخص و حزب و موضوع خاص هم نیست.

وی گفت: آمریکا در حال افول سیاسی است و ایران اسلامی روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است.

حکمتی نیک تصریح کرد: پیش از انقلاب ۶۰ هزار مستشار آمریکایی بر کشور ما حاکم بود و مردم ما هیچکاره بودند که با پیروزی انقلاب اسلامی دست آمریکا قطع شد .
وی ابراز داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم پهلوی ساقط شد جنبش های مقاومت و بیداری اسلامی شکل گرفت و هژمونی آمریکا در دنیا از بین رفت.
امام جمعه موقت یاسوج افزود: راهبرد فعلی آمریکا این است که جمهوری اسلامی را در عرصه جهانی مهار کند و در اتاق های فکر برای توطئه سازی راهبرد تعریف کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح با بیان اینکه آمریکا به پنج دلیل عمده دشمنی خود را با ایران اسلامی آشکار کرده است ،گفت: عناصر ۵ گانه قدرت ایران از نگاه آمریکا عبارتند از قدرت ملی، رشد علمی، قدرت دفاعی ، قدرت نفوذ معنوی ایران در منطقه غرب آسیا ، انرژی و نفت و گاز و مواهب طبیعی.

وی ادامه داد: آمریکا از پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی و برخورداری از این پنج مولفه مهم به شدت عصبانی و خشمگین است و هر روز به دسیسه و توطئه روی می آورد.

خشم و عصبانیت دشمن از پیشرفت های ایران اسلامی/ تنها راه مقابله با دشمن جهاد و مقاومت استخشم و عصبانیت دشمن از پیشرفت های ایران اسلامی/ تنها راه مقابله با دشمن جهاد و مقاومت استخشم و عصبانیت دشمن از پیشرفت های ایران اسلامی/ تنها راه مقابله با دشمن جهاد و مقاومت استخشم و عصبانیت دشمن از پیشرفت های ایران اسلامی/ تنها راه مقابله با دشمن جهاد و مقاومت استخشم و عصبانیت دشمن از پیشرفت های ایران اسلامی/ تنها راه مقابله با دشمن جهاد و مقاومت استخشم و عصبانیت دشمن از پیشرفت های ایران اسلامی/ تنها راه مقابله با دشمن جهاد و مقاومت استخشم و عصبانیت دشمن از پیشرفت های ایران اسلامی/ تنها راه مقابله با دشمن جهاد و مقاومت استخشم و عصبانیت دشمن از پیشرفت های ایران اسلامی/ تنها راه مقابله با دشمن جهاد و مقاومت استخشم و عصبانیت دشمن از پیشرفت های ایران اسلامی/ تنها راه مقابله با دشمن جهاد و مقاومت است

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار