مراسم عزاداری دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضورپیکر مطهر شهید گمنام در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۳۵۰
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین فاضلی از اساتید حوزه ودانشگاه درمراسم عزاداری ایام سوگواری وشهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با بیان فضائل آن حضرت گفت: بخشش و کرامت، عفت، صداقت، دانش، شجاعت، حمایت از امام زمانش و مقام بخش کوچکی از فضائل بانوی نمونه اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

کارشناس مسایل مذهبی، در ادامه به اشاره به مسئله عفاف و حجاب افزود: صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای سخن گفتن با نابینا،‌ محجبه رفت و در پاسخ به سئوال پدرش راجع به این موضوع فرمودند: گرچه ما را نمی‌بیند، لیک من اورا می بینم.

 وی، همچنین با اشاره به موضوع دانش آن حضرت گفت: در خطبه فدکیه اصول و فروع دین در بین کلماتش چون جواهر می‌درخشد و کتابى به نام مصحف دارد.

در این روز پیکر پاک و مطهر شهید گمنام با نواختن گروه رزم نوازان سپاه استان و فریادهای یازهرا سلام الله علیها و یا حسین علیه السلام بر روی دستان فرماندهان، مسئولان و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تا حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه استان تشیع شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن محید، قرائت حدیث شریف کسا، مداحی و ذکر مصیبت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و شهدای گمنام از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

ارسال نظرات