مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه البرز خبر داد؛

اعزام 4 هزار دانش آموز البرزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سال جاری

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه البرز از اعزام چهار هزار دانش آموز البرزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در سال جاری خبر داد و گفت: تا دو هفته آینده، یک هزار نفر از آن ها راهی جنوب و غرب کشور می شوند.
کد خبر: ۹۴۷۵۴۳۹
|
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار سعید اخلاقی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از اعزام چهار هزار دانش آموز البرزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در سال جاری خبر داد و گفت: تا دو هفته آینده، یک هزار نفر از آن ها راهی جنوب و غرب کشور می شوند.

اعزام 4 هزار دانش آموز البرزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سال جاری

وی با اشاره به اینکه اعزام دانش آموزان البرزی به اردوهای راهیان نور در دو مرحله پیش بینی شده که دومین مرحله در ماه های بهمن و اسفند انجام می شود، مطرح کرد: در مرحله دوم، حدود سه هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم، به مناطق عملیاتی جنوب کشور و سرزمین نور اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز هدف اصلی برگزاری اردوهای راهیان نور را آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: یکی از تفاوت های اردوهای راهیان نور در سال جاری این است که دانش آموزان علاوه بر بازدید از یادمان های دفاع مقدس، از اماکنی است که حاصل دستاورد و پیشرفت های انقلاب اسلامی است نیز بازدید می کنند.

سرهنگ پاسدار اخلاقی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه راهیان نور یک فناوری برای استخراج گنج تمام نشدنی دوران دفاع مقدس است، گفت: دانش آموزان با آشنایی با فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، با این ارزش ها انس می گیرند و به هویت و خودباوری خود بیشتر فکر کرده و در نتیجه انگیزه بیشتری برای مقابله با استکبار، ظلم و استعمار پیدا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور یکی از مهمترین حرکت های فرهنگی کشور است و دانش آموزان را در طی کردن پله های ترقی، پیشرفت، خودباوری و عزت ملی رشد می دهد و بدین منظور این حرکت عظیم فرهنگی و راهیان نور ادامه خواهد داشت و افتخار می کنیم که در این عرصه، خادمی شهدا و انقلاب و نظام را کنیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار