با حضور دختران دهه هشتادی؛

سوگواره "عهد‌ فاطمی" در قم برگزار شد

همزمان با آغاز ایام سوگواری مادر سادات(س) سوگواره عهد فاطمی در حسینیه ثارالله ستاد سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۴۴۹
|
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، تیم تشکل دختران سرزمین من سوگواره عهد فاطمی را مصادف با ایام سوگواری بانوی دو عالم(س) را با عنوان پویش‌عهد‌ فاطمی برگزار نمودند.

سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه استان بیان داشت: ایران اسلامی برترین و بزرگترین الگوی مبازه با استعمارگران جهانی می‌باشد و مسبب اعتراضات و آشوب‌های اخیر نیز دشمنی با روش‌های مردم مسلمان و بیدار دل ایرانی است.

همچنین سرهنگ امیر جعفری معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم ضرورترین مسئله را حرکت به سمت تشکیل جامعه آرمانی اسلامی دانست و تنها هدف دشمنان ایران را نابود کردن تمدن اسلامی از راه به فساد کشاندن بانوی اصیل ایرانی برشمرد.

این ویژه برنامه در روز هفدهم آذر از ساعت ۹ صبح با حضور بیش از هشتصد نفری شبکه دختران سرزمین من (دهه هشتادی‌ها) با هدف عهد بستن با بی‌بی فاطمه زهرا (س) جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد.

لازم به ذکر رزمایش مذکور توسط تشکل دختران به مدت یک ماه با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه، مدارس، مراکز تجاری، مساجد و ...اجرا خواهد شد و افراد حاضر در مراسم متعهد شدند از هیچ تلاشی در جهت ترویج این فرهنگ دریغ نورزند.

در پایان؛ شعر خوانی مهدی نادعلیان شاعر جوان انقلابی در سوگ شهادت پاره تن پیامبر (ص) و مدیحه سرایی از دیگر برنامه‌ها بود.

گفتنی است سرود عهد فاطمی برای نخستین بار توسط دختران دهه هشتاد بسیجی هم خوانی شد.

پایان پیام/ مهدیه سیفی

ارسال نظرات
آخرین اخبار