آغاز فراخوان شرکت در جشنواره استانی خبرخوب/ مهلت ارسال آثار تا ۵ بهمن

نام نویسی برای شرکت در دومین جشنواره استانی خبرخوب ویژه مطبوعات، نشریات، پایگاه‌های خبری و نمایندگی های خبرگزاری‌ها در استان در دو بخش مکتوب و مجازی آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۹۳۹
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت: این اداره کل با همکاری خانه مطبوعات فرهیختگان استان با هدف تشویق و ترغیب اهالی رسانه، شناسایی نخبگان رسانه‌ای، معرفی رسانه‌های برتر استان در سال‌جاری این جشنواره را برگزار می کند.
امین درخشان زاده افزود: اصحاب رسانه می توانند در دو بخش آزاد و ویژه در این جشنواره شرکت کنند.

وی اضافه کرد: محور‌های جشنواره در بخش آزاد شامل خبر، گزارش، عکس خبری، مصاحبه و میزگرد، سرمقاله، مقاله با رویکرد نقد، تحلیل و تفسیر، تیتر، صفحه‌آرایی (صفحه اول نشریه)، طنز (نوشتاری – تصویری)است.
درخشان زاده گفت:محورهای بخش ویژه نیز شامل حجاب و عفاف، ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار، تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین، ادبیات پایداری، جهاد تبیین و امنیت است.
وی با بیان اینکه فقط آثار مطبوعات، جراید، پایگا‌ه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های ثبت شده در سامانه جامع رسانه‌های کشور و دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفته می‌شوند گفت: پدیدآورندگان آثار می‌توانند حداکثر در هر زمینه و قالب برای هر گرایش ۲ اثر ارسال کنند.
درخشان زاده درخصوص شرایط ارسال آثار اضافه کرد: آثار ارسالی می‌بایست طی یک نامه تائیدیه با امضای مدیر مسئول رسانه و اصل اثر به دبیرخانه ارسال شود.
وی با اشاره به اینکه آثار ارسالی غیرچاپی در قالب CD به دبیرخانه ارسال گردد گفت: آثار برگزیده به جشنواره کشوری مطبوعات و خبرگزاری‌ها معرفی و ارسال و به برگزیدگان نیز در هر بخش لوح تقدیر و جوایز نقدی اهداء خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مهلت ارسال آثار را تا پنجم بهمن‌ماه برشمرد و یادآور شد: این جشنواره اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد : علاقمندان می توانند جهت آگاهی بیشتر به دبیرخانه جشنواره به نشانی یاسوج میدان معلم- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی- طبقه دوم- واحد مطبوعات مراجعه و یا با شماره همراه ۰۹۱۷۱۴۵۰۰۵۶ (خانم حسین زاده) تماس حاصل فرمایید.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار