سردار شفائی در دیدار صمیمانه با دهه نودی های گروه جهادی عشاق الرضا(ع)؛

حرکت های جهادی نونهالان و جوانان با برکت بوده و تاثیرات ملموسی در جامعه داشته و دارد

حضور شما جوانان که امروز با تشکیل هسته های جهادی و نهادهای مردمی در شهر یا محله خود برای حل مشکلات مردم و معضلات اقتصادی و فرهنگی گام برمیدارید مایه افتخار و مباهات است.
کد خبر: ۹۴۷۵۹۶۷
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیتان و بلوچستان درجمع صمیمانه دهه نودی های گروه جهادی عشاق الرضا(ع) و حضرت رقیه(س) خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش های ارائه شده، حرکت های جهادی شما نونهالان و جوانان با برکت بوده و تاثیرات ملموسی در جامعه داشته و دارد، قطعا باعث شده تا به مستضعفان و محرومان روحیه و امیدبدهد. البته این فعالیت ها برای خود شما نیز تجربه های خوب، زیبا و دلنشینی به دنبال خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه های خدماتی،عمرانی،فرهنگی به محرومین استان توسط گروه های جهادی عشاق الرضا(ع) و حضرت رقیه(س) گفت: گروه جهادی عشاق الرضا(ع) در راستای فعالیت های فرهنگی که متشکل از نونهالان و نوجوانان است، توانسته با اجرای سرود های انقلابی، امیدآفرین ، شور فرهنگی و نشاط اجتماعی را در بین محرومین و مردم منطقه و محل زندگی شان افزایش دهند و زمینه های فراهم نمودن ، ارزش های انقلابی را در میان جامعه خود تبیین و تزریق نمایند.

غلامرضا ملایی با اشاره به فعالیت های بزرگ عمرانی توسط گروه های جهادی حضرت رقیه(س) در منطقه سیستان از جمله احداث ۱۰۰ باب سرویس بهداشتی و حمام جهت محرومین روستایی ، احداث خانه های اقتصادی با عنوان سرپناه افزود: پشتیبانی امور عمرانی فعالیت های مذکور توسط خیرین خارج از استان صورت می گیرد و سازمان بسیج سازندگی هم در راستای کمک به این امر با مشارکت مالی نقدی و غیر نقدی توانسته در این خصوص کار مثبتی بر دارد.

مدیر سازمان بسیج سازندگی استان در اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در رزمایش جهادگران فاطمی یک گفت: در ادامه رزمایش قبل، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ که با حضور ۱۳۰۷ گروه جهادی در پهنه استان رقم خورد که این گروه های جهادی در قالب چهار قرارگاه پهنه ی در سطح استان، ۱۹ قرارگاه منطقه ای و ۲۷ قرارگاه محلی را برگزار کردیم که در آن جهادگران در قالب ۱۰ عرصه خدمتی از قبیل، عمرانی، محرومیت زدایی، خدمات درمانی، اشتغال ، کارآفرینی ، اقتصاد مقاومتی، کشاورزی ، دامپروری، فرهنگی و.....که هم اکنون در بیش از ۱۵۰ نقطه استان در پایگاه های مقاومت در حال انجام خدمت به مردم استان هستند.

ملایی افزود: فعالیت های انقلابی، عمرانی خوبی از قبیل تعمیر مسکن مسکونی محرومین، ساخت و تعمیرمدرسه با مشارکت های صورت گرفته توسط گروههای جهادی بوده و هست که ساخت ۱۱۷ سرویس بهداشتی و حمام در سطح استان که ۱۰۰ سرویس بهداشتی و حمام توسط گروه جهادی حضرت رقیه(س) در حال ساخت و آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به فعالیتهای گروههای جهادی در زمینه ایجاد نخلستان، اجرای پروژه های آبرسانی گفت: هم اکنون توسط گروه های جهادی پروژه های آبرسانی بزرگی در منطقه چابهار در حال اجرا هستند.

سرهنگ ملایی افزود: توزیع لوازم التحریر، آرد، بسته های معیشتی ، جهیزیه و سایر خدمات از جمله فعالیت های این سازمان بوده که در بالاترین و تا پایین ترین سطح به پایگاه های با محوریت پایگاه مقاومت در حال انجام است.

در ادامه جلسه عیسی کیخا مدیر گروه حضرت رقیه با اشاره به فعالیت های صورت خاص صورت گرفته توسط جهادگران این گروه جهادی از قبیل ساخت خانه های محروم در مناطق حاشیه شهر زاهدان و سیستان گفت: ما باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم تا باعث شود تا با عمل ما لب هایی که نمی خندند را بخندانیم در همین راستا در حال حاضر جهادگران حضرت رقیه (س) با احداث۱۰۰ سرویس بهداشتی حمام در شهرستان هامون که ۷۰ تا آماده بهره برداری است، توزیع آرد ، بسته معیشتی، لوازم تحریر ، پخت نان محلی، غذای گرم و سایر خدمات در حال انجام خدمت به مردم محروم استان سیستان وبلوچستان است.

لازم بذکر است در پایان نونهالان و نوجوانان گروه جهادی عشاق الرضا ع لوح سپاس و هدایای خود را از سردار شفاهی دریافت کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار