خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

امروز باید باور درست اقتصادی داشته باشیم

همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار امروز باید باور درست اقتصادی داشته باشیم چراکه راهکاری برای حل مشکلات اقتصادی است.
کد خبر: ۹۴۷۶۰۸۷
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در همایش انس و مودت هنرآموزان کارگاه خیاطی شعبه «ایده آل» بهار اظهار کرد: امروز باید باور درست اقتصادی داشته باشیم چراکه راهکاری برای حل مشکلات اقتصادی است.

وی افزود: مشکل اقتصادی در کشور داریم و متاسفانه در بحث اقتصاد درست کار نشده، اما باید این باور درست را داشته باشیم و برای مشکلات خود راهکار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: مقام معظم رهبری در زمینه مسائل و مشکلات اقتصادی راهکارهای زیادی برای ما داده‌اند از جمله اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد مردم پایه، اقتصاد با تکیه بر توان داخلی، اقتصادی که با واردات بی‌رویه مقابله کند و توجه به صادرات که باید انجام دهیم و همه نیاز به باور درست دارد.

وی ادامه داد: امروز جنگ، جنگ شناختی و جنگ اراده‌ها است، وقتی با باور غلط زندگی کنیم و به آن افتخار کنیم خروجی آن جز ضعف نخواهد بود.

هندی ورکانه افزود: ما برای حل معضلات اجتماعی و اقتصادی در شهرستان و در راستای مقابله با جنگ اقتصادی و مقابله با مشکلات اقتصادی طرح «هر پایگاه مقاومت، یک کارگاه کار آفرینی» و «هر بسیجی، یک کارآفرین» را داریم، تا اندیشه کار و تفکر تلاش را تقویت کنیم چرا که خواستن توانستن است و مکتب ما مکتب امید است.

وی تصریح کرد: ما اعتقاد به مهدویت و ظهور داریم و وظیفه داریم به فرزندان خود سفارش کنیم در کنار درس خواندن، اندیشه و تفکر کار داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار بیان کرد: شروع طرح افتتاح کارگاه‌های کار آفرینی و خیاطی در شهرستان بهار برگرفته از حرکت حضرت خدیجه (س) در صدر اسلام و حرکت حضرت فاطمه زهرا (س) در فدک است و این که بگوئیم کار نیست، درست نیست، باید اندیشه کار داشته باشیم، مشاغل خانگی بهترین کار برای بانوان است و بهترین درآمد را دارد.

وی گفت: خواستن، توانستن است و باید همت بلند داشته و اندیشه کار داشته باشیم و درخواست ما این است که این تفکر و باور درست اقتصادی را انتشار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات