فتنه ها نمی تواند خللی در اراده مردم ایجاد کند

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: امروز نام جمهوری اسلامی در دنیا می درخشد و این فتنه ها نمیتواند خللی در اراده مردم ایجاد کند.
کد خبر: ۹۴۷۶۸۴۱
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج ؛پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع)صبح امروز با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و جمعی از مسئولین و سربازان این نهاد در مجتمع نور این استان برگزار شد.

فتنه ها نمی تواند خللی در اراده مردم ایجاد کند

در ابتدای این مراسم سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی مردم بر کفار و مستکبرین بود،اظهار کرد:پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره به دنبال ضربه به نظام و انقلاب اسلامی از طریق جنگ،ایجاد فتنه،هجمه و جنگ روانی بوده اند.

وی با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند،افزود:تقدیم ۲۲۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس گواه بر این ادعاست که سبب خلق صحنه های زیبای تاریخی شد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه فتنه های سال های اخیر فتنه جهانی علیه اسلام و انقلاب است،بیان کرد:بیش از ۲۶۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه انقلاب و نظام تولید محتوا میکنند‌.

فرمانده سپاه زنجان با بیان اینکه  تمام اتاق های فکر و نیروی نظامی امنیتی بر افراد ضد انقلاب و فتنه گران و اغتشاشگران جهت و خط می دادند ،تصریح کرد:اما با همه اینها توانستند در مقابل اراده شکست ناپذیر الهی انقلابی ملت ایران موفق شوند.

سردار کرمی با بیان اینکه باید در فتنه ها هشیار باشیم،افزود:چرا که در فتنه فضا غبارآلود و تشخیص حق از باطل سخت است.

این مسئول با اشاره به اینکه پیروی از رهبری راه برون رفت از فتنه هاست،بیان کرد:برای اینکه ار فتنه ها مصون بمانیم باید تابع ولی فقیه باشیم.

فرمانده سپاه زنجان ادامه داد:امروز نام جمهوری اسلامی در دنیا می درخشد و این فتنه ها نمیتواند خللی در اراده مردم ایجاد کند.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت های سربازان با اشاره به اینکه سربازان برای دفاع از کشور و جان،مال و ناموس ملت ایران مجاهدت و فداکاری می کنند،خاطرنشان کرد:سربازان زینت کشور و بازوان توانمند نیروهای مسلح هستند.

سرباز زینت کشور است

در ادامه این مراسم سردار ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه سربازی دوران جوانیست و ما باید قدر نعمت جوانی را بدانیم ،گفت:چرا که انسان تا جوان است قدرش را کمتر می داند.

فتنه ها نمی تواند خللی در اراده مردم ایجاد کند

 وی با بیان اینکه طبق فرموده حضرت علی(ع) سرباز زینت کشور است،تصریح کرد: مطابق فرموده پیامبر مکرم اسلام(ص)نیز "یک شب نگهبانی دادن در راه خدا برتر است از هزار شبانه روز که شب هایش به عبادت و روزهایش به روزه داری سپری شود".

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه دوران سربازی بهترین دوران برای تمرین زندگی در اجتماع است،خاطرنشان کرد:زندگی جمعی،فعالیت ها و عملکردهای گروهی زمینه ساز و تجربیات سربازان برای حضور و فعالیت در جامعه پس از این دوران است.

این مسئول یادآور شد:انسان می تواند از این دوران هم خوب درس بگیرد و هم تجربه کسب کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار