خبرهای داغ:
به همت پایگاه معصومیه؛

دانش‌آموزان نومکلف قمی به نماز جماعت و حلقه‌های صالحین دعوت شدند

بسیجیان پایگاه معصومیه با برگزاری مراسمی در مسجد امام باقر(ع) به مناسبت به تکلیف رسیدن دانش آموزان کلاس سوم مدرسه پروین اعتصامی، از این افراد برای شرکت در نماز جماعت و فعالیت در قالب حلقه‌های صالحین دعوت کردند.
کد خبر: ۹۴۷۶۹۰۹
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت پایگاه معصومیه و با همکاری امام جماعت مسجد امام محمد باقر(ع) و معاون پرورشی مدرسه پروین اعتصامی۱، دانش آموزان کلاس سومی این مدرسه، جهت آشنایی با فضای مسجد و نماز جماعت، در مسجد امام محمد باقر(ع) حضور یافتند.

حجت الاسلام علوی امام جماعت مسجد، پس از اقامه نماز جماعت به بیان نکات تربیتی پرداخت و با اشاره به داستان زندگی حضرت موسی (ع) برای دختران تازه مکلف شده گفت: شما الان به سن تکلیف رسیده‌اید و خدای متعال به شما مانند حضرت موسی(ع) دستور می‌دهد و سن تکلیف یعنی‌ « ای خدای بزرگ، ممنونم که مرا مخاطب دستورات خودت قرار دادی، من هم سعی می‌کنم بنده خوبی برای تو باشم و کارهای خوبی انجام بدهم».

گفتنی است اجرای عروس گردانی تیم خاله فرشته از پایگاه تخصصی کودک و نوجوان ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، بیان نکات تربیتی، دعوت و اسم نویسی از دانش آموزان برای شرکت در حلقات صالحین، اهدای بسته فرهنگی و پذیرایی از دیگر بخش های این ویژه برنامه بود.

انتهای پیام/صادقی

ارسال نظرات