خبرهای داغ:
سرهنگ خرمی آلام:

کمترین وظیفه ما نسبت به شهدا برگزاری یادواره شهدا است

همدان-جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه کمترین وظیفه ما نسبت به شهدا برگزاری یادواره شهدا است، گفت: یادواره‌های شهدا در قالب‌های مختلف از جمله یادواره شهدای دانش آموز، مدافع حرم و... برگزار شده است.
کد خبر: ۹۴۷۶۹۵۳
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسین خرمی آلام در پنجمین جلسه کنگره هماهنگی یادواره شهدای شهرستان بهار با ارائه گزارشی از عملکرد برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان بهار اظهار کرد: با توجه به برکت تفکر بسیجی و جهادی که در سطح شهرستان وجود دارد یادواره‌های خوبی در سطح شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه کمترین وظیفه ما نسبت به شهدا برگزاری یادواره شهدا است، گفت: با توجه به ۶۰۸ شهیدی که در شهرستان وجود دارد یادواره‌های شهدایی در قالب‌های مختلف از جمله یادواره شهدای دانش آموز، شهدای زن، شهدای مدافع حرم و ورزشکار در شهرستان برگزار شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: در روستا‌های شهرستان نیز یادواره‌های مختلف با عنوان آبروی محله از جمله یادواره  شهید محمود شهبازی شهید شاخص امسال، یادواره شهدای روستای باباعلی، یادواره شهدای روستای سیمین، یادواره شهدای مهاجران و... برگزار شده است.

وی افزود: در هفته بسیج نیزی یادواره تک شهید روستای گوگ تپه با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان بهار و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

خرمی‌آلام با تقدیر از مسئولین، به ویژه آموزش و پرورش که با همدلی و همکاری خود در برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در سطح روستا‌ها و مدارس همکاری داشتند، گفت: همچنین مراسم یادواره شهدای روستای آبرومند با محوریت شهید شاخص شهیده سیده فاطمه موسوی با سخنرانی فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار، و یادواره‌هایی در آموزشگاه‌های متعدد و یادواره ۱۵۷ شهید شهر بهار در چهار بخش بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران برگزار شده است.

وی ادامه داد: اخیراً نیز یادواره شهدای شاخص ۱۵۷ شهید شهرستان با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین مومنی و یاد بود شهید مدافع حرم سید میلاد مصطفوی، یادواره شهدا اروجعلی شکری در لالجین و یادواره شهدای ورزشکار با حضور میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور داشتیم و نیز سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران در مناسبت‌های مختلف که نیز برگزار شده است.

خرمی آلام نیز با اشاره به برنامه‌های یادواره شهدا در ۶ ماهه دوم سال جاری گفت: برنامه یادواره شهدای در روستای دینار آباد، زاغه، گنج تپه با توجه به شغل کشاورزی اهالی در فصل زمستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار