خبرهای داغ:
به همت بسیج دانشجویی استان برگزارشد؛

رویداد استانی توانا در شهرستان کوهرنگ

به همت بسیج دانشجویی استان رویداد استانی توانا با هدف تقویت و ارتقای گروه‌های جهادی بام ایران در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۰۹۳
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت‌ مظلومانه حضرت زهرا سلام الله علیها، از ساماندهی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خبر داد و گفت: رویداد استانی توانا با هدف تقویت و ارتقای گروه‌های جهادی در ابعاد نظری و عملی طراحی شده است.

سردار علی محمداکبری افزود: در رویداد توانا همزمان با برنامه های بصیرتی و جهاد تبیین، هر یک از گروه‌های جهادی شرکت کننده، با استفاده از فعالیت تیمی به تدوین سند اقدامات خود می‌پردازند.

یادگار سالهای دفاع مقدس، آشنایی با مبانی اولیه جهادی و چیستی و چرایی اردو‌های جهادی، آشنایی با مدیریت اردوی جهادی مطلوب و آشنایی با زمینه‌های فعالیت و نقش‌آفرینی تخصصی در اردو‌های جهادی را از اهداف رویداد توانا برشمرد و گفت: در این رویداد تلاش کردیم تا برای افزایش بهره‌وری، فضاسازی مطلوب و متناسب اقدامات لازم انجام شود.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی توانایی بالایی را در اردوهای جهادی از خود نشان داده‌اند، گروه‌های جهادی باید فرهنگ‌سازی کنند و مردم منطقه را آموزش دهند تا مشارکت بالایی در سازندگی منطقه داشته باشند.

سردار اکبری افزود: گروه‌های جهادی نیت و قدمشان برای رضای خداست و اگر این نیت خالص و احساس تکلیف نباشد به جز در ازای دریافت پول، هیچکس این اقدامات را انجام نمی‌دهد.

یادگار سالهای دفاع مقدس،با اشاره به حماسه آفرینی های ماندگار رزمندگان اسلام در سالهای دفاع مقدس، در پاسخ به این سوال که چرا جنگ شروع شد و نتیجه هشت سال دفاع مقدس چه بود، اظهار داشت: دشمن همیشه با اهداف مشخص به کشور حمله می کند. در آن زمان به دلیل ضعیف بودن انقلاب ما که به تازگی متولد شده بود به ایران حمله کرد، فداکاری، ایثار ازخود گذشتگی رزمندگان اسلام، حمایت اقشار مختلف مردم و تبعیت از ولایت، حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام را ماندگارکرد و درسی فراموش نشدنی برای دشمنان انقلاب اسلامی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار