برگزیده جشنواره اسوه از اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج:

توانمندسازی شهروندان با ارائه «شناسنامه محله»/پایگاه بسیج مانند یک دولت باید صاحب «مراتب تخصصی» باشد

حسین براتی برگزیده جشنواره اسوه از پایگاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) اراک اقدامات جهادی این پایگاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۴۷۷۳۶۲
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

توانمندسازی شهروندان با ارائه «شناسنامه محله»/پایگاه بسیج مانند یک دولت باید صاحب «مراتب تخصصی» باشد

حسین براتی برگزیده جشنواره اسوه از پایگاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اقدامات و دستاوردهای این پایگاه اظهار کرد: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های منسجم، علاقه‌مندان زیادی را در فعالیت‌های خود همراه کردیم. با حضور مردم توانستیم به حل برخی دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی منطقه خود بپردازیم. وی افزود: با توانمندسازی‌هایی که انجام دادیم، موفق به ارائه «شناسنامه محله» شدیم.

وی افزود: در همین‌باره ظرفیت‌ها و استعداد‌های تخصصی در هر محله را شناسایی و به فراخور فرهنگ، جامعه، بافت محلی و... درباره آنها برنامه‌ریزی صورت می‌دهیم.  

برگزیده جشنواره اسوه از پایگاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) اراک با اشاره به وجود برخی دغدغه‌ها در فعالیت‌های بسیج، تصریح کرد: پایگاه بسیج مانند یک دولت است که برای موضوعات تخصصی، باید صاحب مراتب باشد و به فراخور محله و با توجه به تخصصی که آن پایگاه دارد، تسهیلات ویژه‌ در نظر گرفته شود.

براتی گفت: بدین‌صورت و در کوتاه‌مدت، اعتمادسازی شده و در یک چشم‌انداز ۵ساله، آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و... در محلات به‌خصوص در حاشیه شهرها کاهش خواهد یافت یا متوقف می‌شود.

ت-۵۳۷۹

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار