همزمان با ایام فاطمیه در بام ایران برگزار شد؛

جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام و روز سرباز

همزمان با ایام فاطمیه جشنواره حضرت علی اکبر و روز سرباز درحسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۷۸۱
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، شهادت مظلومانه و غریبانه ای حضرت  فاطمه زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت و سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرامیداشت داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر،با اشاه به معطر شدن استان به عطر شهدای گمنام و شهید مدافع امنیت ستواندوم پاسدار شهید محمدگودرزی شهرکی گفت: این روزها هم ما کبوتران خونین بالی داریم از  جبهه های حق علیه باطل، شهدای گمنام  و هم شهید مدافع امنیت مرزهای کشور عزیزمان شهید محمد گودرزی  را داریم که با آمدنشان حال و هوای استان ما را  معطر به عطر وجودشان کردند و سراسر معنویت را با حود به ارمغان آوردند.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: شاهد برگزاری پانزدهمین جشنواره  حضرت علی اکبر علیه السلام هستیم که ویژه سربازان عزیز است،جوان‌های عزیزی که آینده ساز این مرز و بومند،امید آینده اسلام ناب و انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر،با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، علمی و اجتماعی در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  گفت: یکی از برنامه های بسیار خوب تدارک دیده شده همین جشنواره  حضرت علی اکبر علیه السلام است که امروز خوبی اجرا شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ادامه داد:در سالهای گذشته همین جشنواره را داشتیم دوستان و جوانان عزیزی که هنرمند بودند مورد تجلیل قرار گرفتند، از آنهایی که وظیفه شناس بودند تقدیر شد و کسانی که موثر بودند در محیط کارشون و انجام وظایفشان توسط فرماندهان ومسئولین این برنامه تجلیل و تشویق شدند.

این مقام مسئول با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب پیرامون حضور جوانان در صحنه های انقلاب  اسلامی، گفت: باید به جوانها میدان داده شود، آنها را باید برای رسیدن به پیشرفت های علمی و معنوی کمک کرد تا بتوانند از جوانی برای کسب علم معرفت استفاده کنند و در پیشرفت و آبادانی گام های مهم و بلند بردارند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی بویژه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اینکه فرصت جوانی از دست نرود ،الحمدالله در برنامه های بسیار فنی، علمی و آموزشی برای عزیزان سرباز در نظر گرفته است. ما وظیفه داریم، این جوانان عزیز که امانت الهی هستند و در آینده در سنگرهای مختلف این کشور باید مسئولیت بر عهده داشته باشند را برای خدمت بهتر اسلام و انقلاب اسلامی به خوبی آموزش دهیم.

ارسال نظرات