مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

طلبه های جوان در همه عرصه ها در خط مقدم هستند

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: روحانیت در خط مقدم است و طلبه‌های جوانی که به معارف دین عمل می‌کنند در امر ورزش هم فعال هستند.
کد خبر: ۹۴۷۷۸۲۷
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

طلبه های جوان در همه عرصه ها در خط مقدم هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب استان مازندران با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان از خانواده معزز طلبه بسیجی شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی تقدیر شد.

حجت الاسلام رعایتی در این آئین، با اشاره به فرموده رهبر معظم نقلاب مبنی بر سه خواسته از جوانان در تحصیل و تهذیب و ورزش گفت: روحانیت در خط مقدم است و طلبه‌های جوانی که به معارف دین عمل می‌کنند در امر ورزش هم فعال هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به حدیثی هم امام علی (ع)  اشاره و اضافه کرد: قشر طلبه دنباله رو راه  شهید علی ورودی و عجمیان که برای امنیت این کشور مظلومانه به شهادت رسیدند ،می‌باشند.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه با تاکید بر اینکه طلبه‌های جوانان و روحانیت در ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی کردند امروز نیز در صف اول مقاومت هستند، خاطرنشان کرد: بین ورزشکار فرق است. ورزشکاری برای بدست آوردن نان و شهرت ورزش می‌کند و حتی برای نان به یک ملت بزرگ ۸۰ میلیونی خیانت می‌کند، اما طلبه‌های ما اگر ورزشکار میشوند برای آن است که نام ایران را عزیز نگه دارند چرا که آن‌ها به دنبال ورزشی هستند که موجب سلامت جسم و دین است.

طلبه های جوان در همه عرصه ها در خط مقدم هستند

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار