سردار مسلمی در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

لزوم پیاده سازی سیره علوی و پهلوان‌پروری در ورزشگاه‌ها

ساری-فرمانده سپاه کربلا بزرگترین پیام این جشنواره را پیاده سازی سبک و سیره علوی و پهلوان‌پروری در ورزشگاه‌ها و محیط ورزش دانست و افزود: امروز در ورزشگاه‌ها باید به دنبال تقویت روحیه انقلابی و اسلامی باشیم.
کد خبر: ۹۴۷۷۸۳۱
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب استان مازندران با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان از خانواده معزز طلبه بسیجی شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی تقدیر شد.

لزوم پیاده سازی سبک و سیره علوی و پهلوان‌پروری در ورزشگاه‌ها

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگار بسیج در نکا با اشاره به برگزاری جشنواره طلاب و روحانیون استان مازندران گفت: یکی از برجسته‌ترین کار‌هایی که به آن نیاز داریم حاکم کردن رویکرد اسلامی و شور و نشاط انقلابی در ورزشگاه‌هاست.

فرمانده سپاه کربلا بزرگترین پیام این جشنواره را پیاده سازی سبک و سیره علوی و پهلوان‌پروری در ورزشگاه‌ها و محیط ورزش دانست و افزود: امروز در ورزشگاه‌ها باید به دنبال تقویت روحیه انقلابی و اسلامی باشیم و این جشنواره نمونه و الگوی بهترین نوع از شیوه‌های ورزشی است که می‌تواند اجرا شود.

به گزارش بسیج، در این مسابقات که به همت سازمان بسیج طلاب مازندران و مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا به میزبانی شهرستان نکا برگزار شد، ۳۰۰ طلبه ورزشکار از حوزه‌های علمیه سراسر استان در ۴ رشته فوتسال، شنا، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی با هم به رقابت خواهند پرداختند که تیم‌ها و طلبه‌های برتر به المپیاد فرهنگی و ورزشی طلاب کشور که در ایام الله دهه فجر سال جاری به میزبانی شهرستان رامسر برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار