حجت‌الاسلام نبوی در گفتگو با بسیج خبر داد:

حضور ۳۰۰ طلبه ورزشکار در جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب استان مازندران

ساری- مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه کربلا از حضور ۳۰۰ طلبه ورزشکار در جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۸۳۲
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب استان مازندران با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان از خانواده معزز طلبه بسیجی شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی تقدیر شد.

حضور ۳۰۰ طلبه ورزشکار در جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب استان مازندران

حجت‌الاسلام سید میثم نبوی در حاشیه این برنامه در گفتگو باخبرنگار بسیج در نکا از حضور ۳۰۰ طلبه ورزشکار از ۲۲ شهرستان به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا و تربیت بدنی بسیج سپاه کربلا  در این جشنواره خبر داد و گفت:  این جشنواره در چهار رشته ورزشی فوتسال، شنا، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز به مدیریت حوزه علمیه استان و به میزبانی نکا برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه کربلا هدف از جشنواره را  شور و نشاط و انگیزه و اشتیاق معنوی و سلامت جسمانی برای طلاب و روحانیون برشمرد و افزود: این برنامه  به دنبال ایجاد روحیه مضاعف در راستای جهاد تبیین است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک واجب قطعی و فریضه بسیار ضروری به شمار می‌آید.

حجت الاسلام نبوی خاطرنشان کرد: تیم و نفرات برتر به جشنواره فرهنگی ورزشی که بهمن امسال در رامسر برگزار می‌شود راه می‌یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار