حجت الاسلام رعایتی در گفتگو با بسیج:

مفاهیم دینی ورزش در جامعه تبیین شود

ساری- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا بر لزوم تبیین مفاهیم دینی جایگاه ورزشی برای مردم تأکید کرد و گفت: روحانیون در همه عرصه‌ها فعال هستند و حضور پررنگ دارند.
کد خبر: ۹۴۷۷۸۲۹
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب استان مازندران با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان از خانواده معزز طلبه بسیجی شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی تقدیر شد.

مفاهیم دینی ورزش در جامعه تببین شود

حجت الاسلام جعفر رعایتی در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگار بسیج در نکا،گفت: جشنواره کشوری طلاب هم در دهه فجر به میبانی مازندران برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه این برنامه به همت بسیج طلاب سپاه کربلا برگزار شده است، افزود:  طلاب و روحانیون در همه عرصه‌ها خط شکن هستند و در بحث صحت و سلامت نیز فعالیت دارند.

حجت الاسلام رعایتی بر لزوم تبیین مفاهیم دینی جایگاه ورزشی برای مردم تأکید کرد و گفت: روحانیون در همه عرصه‌ها فعال هستند و حضور پررنگ دارند.

به گزارش بسیج، در این مسابقات که به همت سازمان بسیج طلاب مازندران و مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا به میزبانی شهرستان نکا برگزار شد، ۳۰۰ طلبه ورزشکار از حوزه‌های علمیه سراسر استان در ۴ رشته فوتسال، شنا، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی با هم به رقابت خواهند پرداختند که تیم‌ها و طلبه‌های برتر به المپیاد فرهنگی و ورزشی طلاب کشور که در ایام الله دهه فجر سال جاری به میزبانی شهرستان رامسر برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار