امام شناسی از ویژگیهای حضرت زهرا (س) است

زنجان - فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: امام‌شناسی یکی از ویژگی های بارزحضرت زهرا(س) است که می‌توان از آن الگو گرفت.
کد خبر: ۹۴۷۸۴۱۶
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

امام شناسی از ویژگیهای حضرت زهرا (س) است

سردار محمرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار بسیج؛ ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه،اظهار داشت:این بانوی بزرگوار در طول عمر خود خدمات زیادی را به دین اسلام کرده و بهترین الگو برای زنان و دختران به لحاظ وبژگی‌های معنوی، اخلاقی و دینداری است.

سردار عباسی افزود: حیا، عفت، فعالیت اجتماعی و سیاسی، جریان‌شناسی، امام‌شناسی حضرت می‌تواند برای ما الگو باشد لذا باید در این عرصه‌ها فرهنگ سازی انجام شود.

وی تصریح کرد: دفاع فاطمه زهرا (س) از حریم ولایت از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی‌های زندگی ایشان است که سرانجام آن حضرت در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید.

وی با بیان این که حضرت زهرا(س) به معنای واقعی امام شناس، دشمن شناس و زمان شناس برجسته و بی نظیری بودند، تأکید کرد: الگوگیری از حضرت زهرا(س)، باید با جامعیت کامل و با در نظر گرفتن همه ویژگی های بی بی دوعالم باشد.

فرمانده تیپ 36 انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(س) در طول زندگی خود عاشقانه، خالصانه، عارفانه، عاقلانه و عادلانه رفتار کردند.

این مسئول با اشاره به فضیلت سوگواری حضرت فاطمه(س) بیان کرد: اقامه عزا بر سالار شهیدان رحمت رحمانیه است و شامل همه انسان ها از مذاهب و مکاتب می گردد ولی فیوض حضور در مجلس عزای حضرت زهرا(س) رحمت رحیمیه بوده و خاص مؤمنین و متقربین می باشد.

ارسال نظرات