خبرهای داغ:
در با حضور استاندار فارسان برگزار شد؛

افتتاح نمایشگاه جلوه نور به مناسبت ایام فاطمیه

به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها نمایشگاه جلوه نور در محل حوزه علمیه امام صادق علیه السلام شهر فارسان افتتاح و به مدت 12 روز برای بازدید عموم فعال خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۷۸۷۳۰
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت ام ابیها، حضرت زهرا سلام الله علیها نمایشگاه جلوه نور با حضور استاندار ، امام جمعه وجمعی از مردم در حوزه علمیه امام صادق علیه السلام شهر فارسان افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به مدت دوازده روز از سوم تا چهاردهم دی ماه مورد بازدید عموم قرار خواهد گرفت، سیری از زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها را از ابتدای تولد تا روز شهادت این بانوی بزرگوار به همراه برخی از حوادث و دستاورد های انقلاب اسلامی به تصویر کشد شده است.

امام جمعه فارسان، با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت زهرا سلام الله علیها، هدف از برگزاری این نمایشگاه را انتقال مفاهیم دینی و معنوی به صورت دیداری و شنیداری به نسل جوان و مردم عنوان کرد.

حجت الاسلام محسن ملک پور، گفت: از امشب که نمایشگاه افتتاح شد تا 14 دی ماه هرشب برنامه خواهیم داشت و از حضور مداحان و سخنوران مطرح استفاده خواهیم کرد و براساس محتوای هر برنامه از مخاطبین خاص آن دعوت خواهیم کرد.

امام جمعه فارسان، در اجرای این نمایشگاه و برنامه های فرهنگی چند روزه، همه ادارات و متولیان امور فرهنگی کمک کردند و کمک خواهند کرد و من از این بابت از همه دست اندرکاران تشکر می کنم و امیدوارم که این برنامه های فرهنگی به نحو احسن تاثیر خود را بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار