خبرهای داغ:
با همراهی کودکان ونونهالان شهر وردنجان؛

برپایی موکب ها پذیرایی و مجالس عزاداری فاطمیه

کودکان و نونهالان شهر وردنجان در برپایی موکب ها پذیرایی و مجالس عزاداری خود راسهیم در عزای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها کردند.
کد خبر: ۹۴۷۸۹۹۲
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام فاطمیه سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در این مراسم که مدیر و مربیان حضورداشتند امام جمعه وردنجان در سخنانی به بیان بخشی از فضیلت های حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت و گفت: تربیت فرزند برای مردم عالم جایگاه ویژه ای دارد و در اسلام این جایگاه به خاطر دستورات دینی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

حجت الاسلام علی محمدی ادامه داد: اگر بخواهیم فرزندانی همچون حسنین  علیهم السلام داشته باشیم باید شیوه تربیتی صدیقه طاهره حضرت فاطمه سلام الله علیها را به عنوان الگویی تمام در نظر بگیریم، چون کوثر قرآن الگویی کامل و پاک هستند که با در نظر گرفتن شیوه تربیتی آن حضرت می توان فرزندان صالحی به جامعه اسلامی تحویل داد.

کارشناس مسایل مذهبی، گفت: صدیقه طاهره حضرت فاطمه سلام الله علیها به عنوان بانویی تراز اول در جهان آفرینش در همه جوانب و ساحت های زندگی، اُسوه حسنه" هستند که مسلماً در همه عرصه ها و ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی، بهترین و کامل ترین الگو نه فقط برای زنان و دختران بلکه برای همه جامعه بشریت است.

مرثیه خوانی حجت الاسلام کاظمی درسوگ مصیبت بی بی دو عالم صدیقه طاهره حضرت فاطمه سلام الله علیها از دیگر برنامه های این روز بود.

ارسال نظرات