سردار اهوازیان:

مکتب شهید سلیمانی جوانان ایران را به سلیمانی دیگری تبدیل می‌کند

سردار اهوازیان گفت: امروز مکتب سلیمانی، مکتب بزرگی است که می تواند هر یک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگر تبدیل کند.
کد خبر: ۹۴۷۹۱۱۹
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان‌ مرکزی از فراهان؛ یادواره شهدای شهر خنجین با سخنرانی سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت و جمعی از مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر خنجین از توابع فراهان برگزار شد.

سردار اهوازیان در این مراسم با اشاره به برکات و عظمت مجالس روضه اهل بیت(ع) گفت: شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برات شهادت را از مجالس اهل بیت(ع) گرفته اند.
وی در ادامه با مقایسه ایران در زمان پهلوی و ایران اسلامی در زمان انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایران در دوران پهلوی در تمامی عرصه های علمی پزشکی و اقتصادی و... در پایین ترین سطح بود اما به برکت انقلاب اسلامی اکنون در بالاترین سطح در عرصه های مختلف جهانی ایستاده است و دشمن سعی دارد تا با تحریم های مختلف و شدید آن را تضعیف کند.

شهدا اسوه هستند از آنان اسطوره نسازيم
سردار اهوازیان خطاب به مسئولان گفت: اجازه ندهید شهدا از اسوه تبدیل به اسطوره شوند. اسوه یعنی الگو، معلم و راهنما برای نوجوان و جوانان.
وی با برشمردن ویژگی های خاص شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم در سیل خوزستان حضور پررنگی داشت و ۲۲ روز در خوزستان ماند و با بصیرت خاصی که داشت نیروهای مختلفی را از کشورهای مختلف در آنجا برای کمک به مردم سیل زده خوزستانی فراخواند.

سردار اهوازیان خاطرنشان کرد: امروز مکتب سلیمانی، مکتب بزرگی است که می تواند هر یک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگر تبدیل کند اما عده ای می خواهند گرمای مکتب سلیمانی را با روش های مختلفی خاموش کنند.

ارسال نظرات