شامگاه چهارشنبه؛

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در بابلسر برگزار شد

ساری- شامگاه چهارشنبه مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مصلی المهدی (عج) شهرستان بابلسر با حضور پرشور آحاد مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۳۵۸
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ پاسدار مصطفی بازوند در این مراسم باشکوه گفت:این شهدا زنده هستند، اگر شهدا زنده نبودند شما اینجا نمی‌آمدید و اگر وسعت وجودی این شهید نبود شما اینجا نمی‌آمدید، جاذبه و آهنربای این شهید دل‌های شما را جذب کرد و به اینجا آورده خوش به حال آن کسی که از بین شهدا رزق میگیرد.

فرماندهع سپاه بابلسر خاطرنشان کرد:شهدا زنده اند و در حال کسب رزق دائمی اند و طبق آیه شریفه که می‌گوید فکر نکنید این شهدا مرده اند این‌ها حیاتشان حیات دیگر است و می‌تواند به افراد رزق بدهند. هرکسی که توسط این شهید عزیز جذب شد و به اینجا آمد دست خالی بیرون نرود و از این شهید رزق خودتون را بگیرد و تا نگرفتید از اینجا نروید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بابلسر درباره عشق و علاقه مردم ایران اسلامی به شهدای گرانقدر اضافه کرد:شهدا واسطه فیض اند، عندربهم یرزقون هستند و همینجا از حضور باشکوه مردم شهرستان بابلسر تقدیم می‌کنم که در تشییع پیکر شهدای گذشته خصوصا تشییع پیکر شهید محمد امین کریمیان حضور فعالی داشتند.

سرهنگ بازوند در پایان خطاب به بدخواهان جمهوری اسلامی ایران گفت:این حضور مردم رفراندوم است، تشییع پیکر شهید سلیمانی رفراندوم است، این مردم چه کسانی هستند که به دنبال شهید گمنام ساعت‌ها عاشقانه منتظر می‌مانند و می‌نشینند. این پیام مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان بابلسر ثابت کرد که آن‌ها دارای هوش و ذکاوت هستند. امسال هم با یک روش متفاوت مراسم یادواره را برگزار کردیم. بنده خودم از حضرت زهرا (سلام الله) و خود شهید درخواست کردم که همه عوامل را برای بهتر برگزاری مراسم یاری کنند. خادمی این شهید والامقام افتخار ماست و انشاءالله بار دیگر در مراسم تشییع در روز پنج شنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۱ هم شاهد حضور پرشور شما مردم عزیز باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار