خبرهای داغ:
مسئول حوزه حضرت خدیجه (س) همدان:

مکتب حاج قاسم بر مبنای ولایت فقیه است

همدان-مسئول حوزه حضرت خدیجه (س) همدان گفت: با مطالعه دقیق وصیت نامه حاج قاسم در می‌یابیم که مکتب حاج قاسم بر مبنای ولایت فقیه است، وصیت نامه حاج قاسم به طور کامل حکمت آمیز و مبتنی بر ولایت باوری است.
کد خبر: ۹۴۷۹۹۲۶
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دشمن با هدف از کار افتادن جبهه مقاومت سردار سلیمانی را به شهادت رساند اما نمی‌دانست که خون حاج قاسم از خود او خطرناک‌تر است.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی سردار سلیمانی افزود: حاج قاسم حزب و گروه نداشت و به دنبال بازی‌های سیاسی هم نبود او خرج انقلاب و مردم شد و خودش را فدای دین خدا و ملت کرد.

مسئول حوزه حضرت خدیجه (س) همدان در ادامه به علاقمندی سردار سلیمانی به فرزندان شهدا اشاره کرد و گفت: حاج قاسم توجه زیادی به فرزندان شهدا داشت و آنها را مورد توجه قرار می‌داد و بدون هیچ درنگ و معطلی به آنها سر می‌زد و دعوت آنها را به خوبی و مهربانی پاسخ می‌داد.

وی گفت: با مطالعه دقیق وصیت نامه حاج قاسم در می‌یابیم که مکتب حاج قاسم بر مبنای ولایت فقیه است، وصیت نامه حاج قاسم به طور کامل حکمت آمیز و مبتنی بر ولایت باوری است.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: نام سردار سلیمانی هنوز هم دولت آمریکا و ظالمان جهان را به ترس و وحشت می‌اندازد، حاج قاسم نتیجه انقلاب اسلامی است و در نهضت نظام جمهوری اسلامی به تکامل رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار